ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Τζαβέλλας: «Η Εθνική είναι υγιέστατη!»

Τζαβέλλας: «Η Εθνική είναι υγιέστατη!»
Άψογο είναι το κλίμα στις τάξεις της Εθνικής ομάδας σύμφωνα με τον Γιώργο Τζαβέλλα, που μίλησε στο gazzetta.gr και τόνισε πως σε αντίθεση με τους συμπαίκτες του στην Άιντραχτ, Γκέκα και Αμανατίδη, δεν έχει διαπιστώσει τίποτα αρνητικό.

Ο 23χρονος Έλληνας διεθνής μίλησε στο gazzetta.gr και αναφέρθηκε στο φοβερό γκολ του κόντρα στη Σάλκε, στον ελληνικό… εμφύλιο στο Γκελζενκίρχεν, στη ζωή στη Γερμανία, στους στόχους της ομάδας του, η οποία όπως επισήμανε πρέπει να βελτιωθεί άμεσα, αλλά και στις δικές του προσωπικές επιδόσεις, για τις οποίες εμφανίστηκε πολύ ικανοποιημένος. Μάλιστα, υπογράμμισε πως δεν σκέφτεται να γυρίσει πίσω στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ μιλώντας για την Εθνική τόνισε πως το κλίμα είναι εξαιρετικό και στόχος είναι αναμφισβήτητα η πρόκριση στα τελικά του Euro 2012.

-Το γκολ που πέτυχες κόντρα στη Σάλκε από τα 73 μέτρα είναι το γκολ μεγαλύτερης απόστασης στην Μπουντεσλίγκα. Ποιο είναι το σχόλιό σου για αυτό το τέρμα, καθώς και για το γεγονός πως στον αγώνα αγωνίστηκαν πέντε Έλληνες;

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα από τέτοια απόσταση, βέβαια είχα και την βοήθεια της τύχης. Όμως, αυτό που με στενοχωρεί είναι πως δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Και ο αγώνας ήταν πολύ σημαντικός για εμάς. Όσο για τους Έλληνες, όσο περισσότεροι έρχονται στο εξωτερικό και στη Γερμανία, τόσο το καλύτερο για εμάς. Όταν είναι και άλλοι Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ομάδα μπορείς να προσαρμοστείς πιο εύκολα».

-Πώς αντιμετωπίζεται το ποδόσφαιρο στη Γερμανία σε αντίθεση με τη χώρα μας σε θέματα νοοτροπίας και πώς αυτό επιδρά στο αγωνιστικό θέαμα;

«Εδώ στη Γερμανία τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Το ποδόσφαιρο είναι ένα ωραίο θέαμα. Μια πραγματική γιορτή σε κάθε αγωνιστική. Δεν υπάρχουν τα ελληνικά επεισόδια. Φυσικά, όλη αυτή η θετική ατμόσφαιρα βοηθά και εμάς τους παίκτες. Η πίεση είναι λιγότερη και αυτό έχει συνέπεια οι φίλαθλοι να βλέπουν ακόμη καλύτερο ποδόσφαιρο.»

-Παρότι κάνατε πολύ καλή αρχή με την Άιντραχτ, το τελευταίο διάστημα η ομάδα έχει πτωτική πορεία. Πού οφείλεται, πιστεύεις, αυτό;

«Η ομάδα αν και είχε κάνει πολύ καλή αρχή στην Μπουντεσλίγκα, πλέον βρίσκεται σε διαρκή πτώση. Πρέπει να σοβαρευτούμε άμεσα, γιατί εμάς το επίπεδό μας δεν είναι για τις κατώτερες θέσεις της βαθμολογίας. Μπορώ να πω πως έχουμε κάνει πολλά καλά παιχνίδια, αλλά στο τέλος κάτι πάει στραβά και χάνονται βαθμοί. Σε αυτό παίζει ρόλο και ο ψυχολογικός τομέας και αυτό θα προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε άμεσα. Την ερχόμενη αγωνιστική έχουμε ένα κρίσιμο ματς κόντρα στη Σεν Πάουλι και θα πρέπει να πάρουμε τη νίκη».

- Εσύ προσωπικά θα σκεφτόσουν έναν πιθανό επαναπατρισμό; Ευσταθούν τα σενάρια που σε συνδέουν με πιθανή μεταγραφή σε ελληνική ομάδα;

«Δεν σκέφτομαι να γυρίσω στην Ελλάδα. Στόχος μου είναι να παίξω και να διακριθώ στο εξωτερικό όσο περισσότερο καιρό γίνεται. Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στην Άιντραχτ και δεν κάνω άλλες σκέψεις. Όσο για το φημολογούμενο ενδιαφέρον ελληνικών ομάδων, όλα αυτά είναι καθαρά φιλολογικά, δεν υπάρχει καμία επαφή. Όπως τόνισα, εγώ σκέφτομαι μόνο το εξωτερικό».

- Ο Σκίμπε δείχνει να σε εμπιστεύεται απόλυτα στην ενδεκάδα της Άιντραχτ. Πώς επιδρά αυτό στην απόδοσή σου; Θεωρείς πως έχεις περιθώρια βελτίωσης;

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ο προπονητής μου δείχνει εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και αυτό με βοηθά να γίνομαι όλο και καλύτερος. Σίγουρα, αν αναλογιστώ το γεγονός πως είναι η πρώτη μου χρονιά εκτός Ελλάδας, μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοσή μου, αλλά παρ' όλα αυτά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Με την πάροδο του χρόνου θα προσπαθώ να γίνομαι όλο και καλύτερος».

- Οι συμπαίκτες σου στη Φρανκφούρτη, Γκέκας και Αμανατίδης, αποχώρησαν σχετικά πρόσφατα από την Εθνική, τονίζοντας πως υπάρχουν μη υγιείς νοοτροπίες στην ομάδα. Έχεις αντιληφθεί εσύ κάτι παρόμοιο;

«Μπορεί να είμαι σχετικά νέος στην Εθνική ομάδα, όμως έχω προλάβει να μπω στο κλίμα. Εγώ προσωπικά όχι μόνο δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, αλλά θεωρώ πως το κλίμα στην ομάδα είναι ιδανικό. Είμαστε όλοι σαν μια οικογένεια. Το θέμα του Φάνη και του Γιάννη ανήκει πλέον στο παρελθόν, δεν το συζητάμε, αλλά εμένα η θέση μου είναι διαφορετική σε αυτό το ζήτημα. Όσο είμαι στην ομάδα αισθάνομαι πως αποπνέει υγεία».

-Η Μάλτα παραδοσιακά, εκτός έδρας δυσκολεύει την Εθνική μας που μετρά μόλις μία νίκη σε τέσσερις αγώνες. Πώς θα αντιμετωπίσετε τον επικείμενο αγώνα στη χώρα της Μεσογείου;

«Η παράδοση είναι για να σπάει. Εμείς θα πάμε στη Μάλτα για τη νίκη, η οποία είναι μονόδρομος για τη συνέχεια. Επιβάλλεται να τα δώσουμε όλα και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Στο παρελθόν μπορεί όντως να μας έχει δυσκολέψει εκτός έδρας η συγκεκριμένη ομάδα, αλλά εμείς δεν θα κοιτάξουμε την προϊστορία. Δουλειά μας είναι να παίζουμε ποδόσφαιρο και αυτό θα κάνουμε και στη Μάλτα».

-Ποιες οι διαφορές που έχεις δει στην εποχή Σάντος στην Εθνική σε σχέση με εκείνη του Ρεχάγκελ; Τέλος, πιστεύεις θα έρθει εύκολα ή δύσκολα η πρόκριση για τα τελικά του Euro 2012;

«Ο κ. Ρεχάγκελ σίγουρα προσέφερε τεράστιο έργο στην Εθνική όσα χρόνια ήταν στην τεχνική ηγεσία, αλλά πλέον έχουμε περάσει σε μια νέα εποχή. Ο κ. Σάντος έχει διαφορετική νοοτροπία και εμείς οφείλουμε να δουλέψουμε για να την αφομοιώσουμε πλήρως και να οδηγήσουμε την ομάδα σε νέες επιτυχίες. Φυσικά, ο στόχος μας είναι η πρόκριση στα τελικά του Euro 2012, και είμαι πεπεισμένος πως μπορούμε την κατακτήσουμε και ως πρώτοι, αποφεύγοντας τα μπαράζ. Σημαντικό είναι άλλωστε πως θα έχουμε εντός έδρας τη βασική αντίπαλο Κροατία. Βέβαια, μέχρι τότε θα πρέπει να κερδίσουμε μέσα-έξω τη Μάλτα, ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε σε σωστό δρόμο»

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...