ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Η "καυτή" φαν του Μέσι!


Τι ήταν αυτό που έλειπε στην Αργεντινή για να κατακτήσει το Κόπα Αμέρικα; Σύμφωνα με την Αντρέα Ρινκόν μία... επίσκεψή της στον Λιονέλ Μέσι. Διαβάστε την απίστευτη δήλωσή της.


"Αυτό που μπορώ να σας πως με σιγουριά είναι πως αν ο Σέρχιο Μπατίστα μου είχε επιτρέψει να επισκεφτώ την αποστολή της Εθνικής Αργεντινής, δεν θα είχαμε αποκλειστεί από την Ουρουγουάη στα προημιτελικά.

Τα λόγια αυτά βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς η πρώην παίκτρια του "Big Brother" (στην αργεντίνικη έκδοσή του) φημολογείτο πως διατηρούσε πρόσφατα δεσμό με τον άσο της Μπαρτσελόνα, με την ίδια να προσθέτει αναφορικά με τον "Pulga":
Θα τολμήσω μάλιστα να πω ότι θα γινόμασταν και πρωταθλητές Νοτίου Αμερικής καθώς μετά από μία επίσκεψή μου ο κόσμος θα έβλεπε τον Μέσι στα καλύτερά του...", δήλωσε με νόημα το γνωστό μοντέλο από τη "χώρα του τάνγκο".

"Έχω μιλήσει για ατελείωτες ώρες με τον Μέσι αλλά δεν θα δώσω λεπτομέρειες των συζητήσεών μας. Ο Λίο είναι ένα σούπερ ντροπαλό παιδί.

Θα ήταν αδύνατο για μένα να είμαι σε σχέση για πολύ με ένα τόσο διάσημο άτομο όπως εκείνος επειδή είμαι πολύ ζηλιάρα".

Φυσικά, η Ρινκόν δεν έμεινε μόνο σε αυτές τις "αποκαλύψεις" αναφορικά με τον κορυφαίο παίκτη του κόσμου αλλά προχώρησε και σε σέξι φωτογράφηση με τα χρώματα της Αργεντινής, "χρυσώνοντας το χάπι" στους φίλους της αλμπισελέστε για την απώλεια του τροπαίου μέσα στο σπίτι τους.

Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...