ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Επιβεβαιώνει για Γιουβέντους ο Αγκουέρο

Πρόταση από τη Γιουβέντους επιβεβαίωσε ότι έχει στα χέρια του ο Σέρχιο Αγκουέρο. 
Επιβεβαιώνει για Γιουβέντους ο Αγκουέρο
Ο Αργεντινός επιθετικός δεν αναφέρθηκε σε ποσά, τονίζοντας ότι με τις διαπραγματεύσεις ασχολούνται οι μάνατζέρ του, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επίσημη συμφωνία μέχρι να ολοκληρωθεί η πορεία της Αργεντινής στο Κόπα Αμέρικα. 

«Γνωρίζω για την πρόταση της Γιουβέντους, αλλά μόνο όταν ολοκληρώσω τις υποχρεώσεις μου στο Κόπα Αμέρικα θα γίνει γνωστός ο επόμενος σταθμός της καριέρας μου» είπε ο επιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης σε Αργεντινούς δημοσιογράφους, συμπληρώνοντας: 

«Βρισκόμαστε σε διαπραγματεύσεις με τον ιταλικό σύλλογο, αλλά δεν ξέρω πόσα εκατομμύρια προσφέρουν για τις υπηρεσίες μου. Αυτά είναι πράγματα που μόνο οι μάνατζέρ μου γνωρίζουν. Εγώ ασχολούμαι προς το παρόν μόνο με το Κόπα Αμέρικα. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να νικήσουμε την Τετάρτη (σ.σ. κόντρα στην Κολομβία) και το θέμα της μεταγραφής μου είναι στα χέρια των εκπροσώπων μου». 


Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...