ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Τεόντοσιτς: "Πρότυπά μου Ίβκοβιτς και Τεό"


Ο πρώην άσος του Ολυμπιακού μίλησε σε ρωσική ιστοσελίδα στην οποία ξεκαθάρισε ότι τόσο ο Ντούσαν Ίβκοβιτς όσο και ο Θοδωρής Παπαλουκάς είναι πρότυπά του.

"Ήμουν περίπου 17 χρονών όταν η ΤΣΣΚΑ πήγε στο Final Four του Τελ Αβίβ με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς και τον Θοδωρή Παπαλουκά. Και οι δύο είναι πρότυπα μου. Πήγα στο Ισραήλ μάλιστα για να υποστηρίξω την ΤΣΣΚΑ", σχολίασε ο Μίλος Τεόντοσιτς και συμπλήρωσε:

"Ο Θοδωρής είχε μεγάλη επιρροή πάνω μου. Γίναμε στενοί φίλοι. Όταν παίζαμε μαζί στον Ολυμπιακό, μου είπε πολλά θετικά για την ΤΣΣΚΑ και τη Μόσχα. Ο Ίβκοβιτς υποστήριξε την απόφαση μου να πάω στη Ρωσία. Είπε ότι η ΤΣΣΚΑ θα είναι ο καλύτερος σταθμός για να συνεχίσω την καριέρα μου και πάντα ακούω τις συμβουλές του".


Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...