ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Πάντελιτς: "Μένω στον Ολυμπιακό"

"Έχω δώσει το λόγο μου ότι θα παραμείνω στην ομάδα και από τη στιγμή που έχω συμβόλαιο σε ισχύ, δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι θα αγωνίζομαι και φέτος στον Ολυμπιακό", δήλωσε αρχικά ο Σέρβος φορ των ερυθρόλευκων στον Τύπο της πατρίδας του.

Στη συνέχεια σχολίασε χαρακτηριστικά: "Όσον αφορά όλη αυτή τη φημολογία απαντώ μέσα στο γήπεδο, με γκολ και παίζοντας καλά, ενώ το δείχνουν και οι αριθμοί μου την περασμένη σεζόν.

Σήμερα μπορεί να είσαι αρχηγός και αύριο αναπληρωματικός ή το αντίθετο. Στο ποδόσφαιρο όλα αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη. Έτσι δεν με απασχολούν οι φήμες. Ξέρω πόσα πράγματα μπορώ να κάνω όταν πιστεύω στον εαυτό μου".

Ο Μάρκο Πάντελιτς αναφέρθηκε και στους νεοαποκτηθέντες Σέρβους του Ολυμπιακού: "Τα παιδιά είναι πολύ καλοί παίκτες και δουλεύουν σκληρά", ενώ συγκεκριμένα για τον Φέισα υπογράμμισε: "Είναι κρίμα που ο Φέισα τραυματίστηκε στην προπόνηση, αλλά πιστεύω πως θα είναι από τα μεγάλα κέρδη της ομάδας φέτος. Είναι παίκτης με προοπτική και αποτελεί το λαμπρό μέλλον του σέρβικου ποδοσφαίρου ".

Τέλος, για την φετινή ομάδα που "χτίζει" ο Ερνέστο Βαλβέρδε και τη νέα σεζόν είπε: "Σε μας όλα είναι πολύ καλά. Έχουμε καλύτερη ομάδα από την περασμένη περίοδο. Στόχος μας είναι να πάρουμε ξανά το πρωτάθλημα αλλά και να κάνουμε μία καλή πορεία στο Champions League. Πιστεύω πως είμαστε στο σωστό δρόμο".

Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...