ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Pro Evolution Soccer 2012: Πρώτη ματιά (ΑΦΙΕΡΩΜΑ)


Pro Evolution Soccer 2012: Πρώτη ματιά

Βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού. Ώρα για παραλίες, χαλάρωση και eventsπαρουσίασης πρώιμου κώδικα του νέου Pro. Η Zegetron φρόντισε για το τελευταίο, διεξάγοντας σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών μια παρουσίαση που περιλάμβανε δύο σκέλη: την παρουσίαση κάποιων video που έχουν ήδη κυκλοφορήσει από την Konami, με παράλληλη επεξήγησή τους για όσους δεν κατέχουν το άθλημα και ένα σύντομο hands-onsession. 

Όπως είχαμε αναφέρει στο review του PES 2011, «Παρά τις όποιες απογοητεύσεις, το PES 2011 σηματοδοτεί μία αλλαγή νοοτροπίας από την Konami, η οποία δείχνει ότι αναγνωρίζει τα λάθη της και κάνει ειλικρινή προσπάθεια για να τα αντιμετωπίσει και να παρέχει μία εμπειρία που θα προσεγγίσει τα υψηλά επίπεδα ποιότητας του παρελθόντος. Μπορεί φέτος να μην τα κατάφερε στο βαθμό που θα ήθελε, όμως η βελτίωση σε σχέση με πέρυσι είναι εντυπωσιακή και η κυκλοφορία του PES 2012 αναμένεται πλέον με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους οπαδούς της σειράς -και όχι μόνο». 




Με βάση το σύντομο χρόνο που δόθηκε στη διάθεσή μας για να ασχοληθούμε με τον τίτλο, μπορούμε να υποθέσουμε με σχετική ασφάλεια ότι ο επίλογος του φετινού review δε θα εστιάζει τόσο στην αλλαγή νοοτροπίας της ιαπωνικής εταιρείας, αλλά στα αποτελέσματά της. Οι αλλαγές που έχουν διαφημιστεί περισσότερο φέτος αφορούν στο λεγόμενο “ActiveAI”, στα πλαίσια του οποίου οι παίκτες κινούνται πιο έξυπνα χωρίς τη μπάλα και είναι ήδη εμφανές ότι δεν πρόκειται για φούμαρα του τμήματος marketingτης Konami. 

Στην άμυνα, οι γραμμές βρίσκονται πιο κοντά μεταξύ τους και η αλληλοκάλυψη λειτουργεί πολύ πιο αποτελεσματικά, επιτρέποντας τον καλύτερο έλεγχο της φάσης. Έτσι η αναχαίτιση των επιθετικών βασίζεται περισσότερο στον σωστό σχεδιασμό και λιγότερο στην δυνατότητα που είχαν μέχρι πέρυσι οι αμυντικοί να προλαβαίνουν τη φάση ακόμα και μετά από επιτυχημένες προωθημένες μπαλιές. Αντίστοιχα, στην επίθεση, οι παίκτες πραγματοποιούν συνεχώς προωθήσεις προς τους κατάλληλους χώρους, κρίνοντας την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν με βάση τη διάταξη της άμυνας και όχι τρέχοντας τυφλά προς τα εμπρός. 

Παράλληλα, η κίνηση των παικτών μοιάζει «ξεκλειδωμένη» σε σχέση με το PES 2011, τόσο σε ό,τι αφορά την κίνηση στο χώρο συνολικά, όσο και σε επίπεδο animation μεμονωμένων παικτών. Έτσι, το passinggame γίνεται πιο φυσικό και διευκολύνεται ακόμη περισσότερο η επιθετική ανάπτυξη της ομάδας, ενώ επέρχεται και μία αίσθηση ομαλότητας στη ροή του παιχνιδιού που προσεγγίζει πλέον σε μεγάλο βαθμό την αντίστοιχη του FIFA. 

Εντυπωσιακή σε σχέση με πριν είναι και η βελτίωση στον κοντινό έλεγχο της μπάλας. Το απελευθερωμένο σε σχέση με πριν animation και η πραγματική πλέον χρήση του άξονα κίνησης των 360 μοιρών, επιτρέπουν μεγαλύτερο χρόνο ελέγχου της μπάλας από τους τεχνίτες παίκτες και φυσικό ντριμπλάρισμα με απότομες αλλαγές κατεύθυνσης που εκμεταλλεύονται τον βηματισμό των αμυντικών. Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η δυνατότητα ελέγχου των παικτών στις στημένες φάσεις, που επιτρέπει καλύτερο έλεγχο της εξέλιξης των επιθέσεων σε αυτές τις περιπτώσεις. 

Η αρχική αίσθηση είναι ότι οι προαναφερθείσες βελτιώσεις σε επίθεση και άμυνα έρχονται σε ισορροπία μεταξύ τους, επιτρέποντας την διεξαγωγή περισσότερο «εγκεφαλικών» ματς. Τα αρνητικά στοιχεία που παρατηρήθηκαν ήταν η αργή κίνηση της μπάλας σε κάποιες πάσες και σουτ και κάποιες υποψίες scriptingσε εναλλαγές της μπάλας, που έμοιαζαν να προσπαθούν να αναδείξουν τις προωθήσεις των παικτών. 


Για παράδειγμα, σε μία περίπτωση, ενώ η μπαλιά ήταν αργή και συρτή, ο αμυντικός τραβήχτηκε και έκανε ουσιαστικά χώρο στον «έξυπνα κινούμενο προς τη μπάλα» επιθετικό. Σε μία άλλη περίπτωση, ο παίκτης που ξεχυνόταν σαν... εμετός στην αντεπίθεση (όπως θα έλεγε και ο Μαυρομάτης), κάποια στιγμή έχασε το βηματισμό του χωρίς συγκεκριμένο λόγο, επιτρέποντας έτσι στον αμυντικό να τον προλάβει. 

Δεδομένου όμως ότι μεσολαβούν περίπου τρεις μήνες για την κυκλοφορία του παιχνιδιού, τα παραπάνω ατοπήματα μπορούν να διορθωθούν, αφού αφορούν λάθη υλοποίησης και όχι σχεδιασμού. Μπορεί να μην υπάρχει ακόμη playable κώδικας του FIFA 12 για να διεξαχθούν συγκρίσεις, όμως είναι ήδη ασφαλές να ειπωθεί ότι φέτος, το Pro θα αποτελεί ουσιαστική επιλογή και όχι απλή σκιά του ένδοξου παρελθόντος του. 

Πηγή: Enternity.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...