ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΑΛ!


Ο Ζοσέ Μουρίνιο εγκωμίασε τον εαυτό του μιλώντας στον Ισπανικό Τύπο. Ο Πορτογάλος τεχνικός τόνισε πως η Ρεάλ Μαδρίτης δεν θα μπορούσε να είχε καλύτερο προπονητή από εκείνον.

«Νομίζω ότι η Ρεάλ δεν μπορεί να έχει έναν προπονητή που δεν έχει ιστορία πίσω του. Τώρα υπάρχω εγώ, που έχω κατακτήσει 2 Τσάμπιονς Λιγκ, έξι πρωταθλήματα και γενικά έχω 17 τίτλους», ανέφερε αρχικά ο 46χρονος προπονητής και πρόσθεσε:

«Σε μια μεγάλη ομάδα δεν μπορείς να έχεις έντεκα μεγάλους ποδοσφαιριστές. Εάν γίνει αυτό, τότε δεν θα πάει καλά η ομάδα. Δεν θα κερδίσεις τίποτα. Ο Τσάμπι Αλόνσο είναι σημείο αναφοράς για εμάς, αλλά και ο Οζίλ θα μπορούσε να αντικαταστήσει επάξια τον Κακά. Στην επίθεση έχουμε ποδοσφαιριστές πολύ μεγάλους όπως οι Ρονάλντο και Ντι Μαρία. Το παράδειγμα του Μαρσέλο είναι πολύ σημαντικό για όλους. Ήταν ένας παίκτης που δεν μου άρεσε. Τώρα είμαι ερωτευμένος μαζί του. Είναι εξαιρετικός και στην επίθεση και στην άμυνα».

Καταλήγοντας, ο «Special One» μίλησε για τον Πεπ Γκουαρντιόλα: «Έχω πει πολλές φορές ότι είναι ο ιδανικός για προπονητής της Μπαρτσελόνα. Έχει μέσα του την φιλοσοφία της Μπαρτσελόνα μέσα του και είναι ένα σύμβολο για αυτούς».

4 σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...