ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Χαβίτο: "Μπροστά μας η ΑΕΚ"

Το στέλεχος της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, Αγαπητός Αμπελάς παρέδωσε το βραβείο του MVP της πέμπτης αγωνιστικής στον Φρανθίσκο Χαβίτο Περάλ. Ο βετεράνος ποδοσφαιριστής των κιτρίνων σημείωσε: «Θέλω να ευχηθώ στον Χαβίτο πρώτα από όλα να είναι πάντα γερός και φυσικά να μείνει μακριά από τραυματισμούς. Να πραγματοποιήσει κάθε φιλοδοξία και στόχο του, μέσω της ομάδας.  Του εύχομαι να συνεχίσει να βάζει τέτοια κρίσιμα γκολ για τον ΑΡΗ. Φέτος θα είναι η χρονιά του και θα είναι ένας από τους καλύτερούς μας παίκτες».
Από την πλευρά του ο Ισπανός επιθετικός επεσήμανε: « Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό. Φέτος ξεκίνησαν πολύ καλά τα πράγματα για εμάς, αλλά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη. Ελπίζω η χρονιά να συνεχιστεί με τον ίδιο τρόπο, τόσο για εμένα, όσο και για την ομάδα μου. Το βραβείο αυτό το αφιερώνω στην οικογένειά μου, στις κόρες μου και στη γυναίκα μου, που με στηρίζουν πάντα. Θέλω, όμως, να το αφιερώσω και στους συμπαίκτες μου, αλλά και στους οπαδούς της ομάδας, που είναι πάντοτε δίπλα μας, στα εύκολα και στα δύσκολα. Τώρα έχουμε μπροστά μας το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Θέλουμε να… σπάσουμε και αυτήν την παράδοση -αν και τους είχαμε κερδίσει 4-0 στα πλέι-οφ-, όπως “σπάσαμε” και αυτήν στο γήπεδο της Τούμπας. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να πάρουμε τους πολύ χρήσιμους τρεις βαθμούς στην έδρα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...