ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Καλώς ήρθες, Νέρι!

Καλώς ήρθες, Νέρι!
Ο Νέρι Καστίγιο έφτασε στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Αρη τονίζοντας πως ανυπομονεί να αγωνιστεί άμεσα με τα κίτρινα. Το gazzetta.gr ήταν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και τον υποδέχθηκε!

Τον Μεξικανό επιθετικό υποδέχτηκαν με ανθοδέσμες τόσο η διοίκηση του Άρη, όσο και οι φίλαθλοι των «κιτρίνων». Ο Καστίγιο στις πρώτες δηλώσεις τόνισε πως ξέρει πού ήρθε: «Έρχομαι σε μεγάλη ομάδα και θέλω να με αγαπήσουν και να τους αγαπήσω. Ο Άρης είναι μια ομάδα με πολύ κόσμο. Ξέρω πού ηρθα και έχω σκοπό να δικαιώσω αυτούς που με εμπιστεύτηκαν. Έχω μάθει για το τέλος της συνεργασίας του Εκτορ Ραούλ Κούπερ. Είναι καλός προοπονητής και δεν ξέρω γιατί τερματίστηκε η συνεργασία του με την ομάδα. Έχει δώσει πολλά πράγματα στον Άρη».

Για τη φυσική του κατάσταση: Ήμασταν σε άδεια τον τελευταίο μήνα από την ομάδα στην Αμερική. Χρειάζομαι χρόνο και προπονήσεις. Θα ξεκινήσω αμέσως δουλειά. Μακάρι να μπορέσω να αγωνιστώ τώρα, στο ματς με τον Εργοτέλη στην Κρήτη, αλλά δεν είναι στο δικό μου το χέρι.

Για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ: Μακάρι να είμαι έτοιμος και να αγωνιστώ. Αυτή είναι η επιθυμία μου, αλλά θα το κρίνουν άλλοι.

Ο παίκτης πηγαίνει τώρα στα γραφεία της ΠΑΕ για να υπογράψει το συμβόλαιό του και θα ξεκινήσει άμεσα προπονήσεις, ενώ θα γνωρίσει και τους συμπαίκτες του.

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...