ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

«Βόμβα» Κόκε!

«Βόμβα» Κόκε!
Ακριβώς ένα μήνα μετά από το ντεμπούτο του με τη φανέλα των Houston Dynamo, o Σέρχιο Κόκε ανοίγει την πόρτα της εξόδου! Ο Ισπανός επιθετικός δεν επιθυμεί να συνεχίσει στο MLS, θ’ αποτελέσει παρελθόν και όπως έγραψε στο facebook «η οικογένειά μου και οι φίλοι μου με συμβουλεύουν να επιστρέψω στον Άρη»! 

«Καλοί μου φίλοι, επειδή υπάρχουν πολλοί που θέλουν να ξέρουν, θα προσπαθήσω να λύσω το συμβόλαιό μου με τους Χιούστον και μαζί με την οικογένειά μου να αποφασίσω το καλύτερο για το μέλλον. Είναι σαφές ότι η οικογένειά μου και οι φίλοι μου με συμβουλεύουν να επιστρέψω στον Άρη. Όλα είναι ανοιχτά… Σας ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά», ήταν το status που «ανέβασε» στα ισπανικά. 

Όπως γράφει o τοπικός Τύπος στο Χιούστον, την Κυριακή αποκάλυψε στον προπονητή του Ντομινίκ Κινίαρ ότι θέλει να λύσει το συμβόλαιό του. Εκείνος προσπάθησε να τον μεταπείσει, αλλά μάταια. «Μας εξέφρασε την επιθυμία να αποχωρήσει από τον σύλλογο. Την Τρίτη θα συνεδριάσουμε για να δούμε πως έχει η κατάσταση και να μιλήσουμε ξανά με τη λίγκα για το θέμα», τόνισε ο Κρις Κανέτι εκ μέρους της διοίκησης.

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...