ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Δεν είναι μόνο η ΑΕΚ»

Ο Κίνι αποκάλυψε πως είναι σε ανοιχτή επικοινωνία με την ΑΕΚ, αλλά η Ενωση δεν... παίζει μόνη της για την απόκτηση του καθώς υπάρχουν και άλλες μνηστήρες.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Εξέδρα»:
«Ο μάνατζέρ μου έχει ανοιχτή επικοινωνία με την ΑΕΚ. Μέχρι εκεί όμως, καθώς πρόταση συγκεκριμένη στα χέρια μου δεν έχω. Οταν αυτή θα υπάρξει, τότε θα μπορώ να ξέρω και τι θα αποφασίσω. Προς το παρόν, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι με ενδιαφέρει πολύ η προοπτική να παίξω σε αυτήν την τόσο σπουδαία ομάδα και πόσο μάλλον στο Europa League».
Για τις ενδεχόμενες επιλογές του: «Η ΑΕΚ δεν είναι η μοναδική που με θέλει. Εχουν γίνει επαφές με μία ομάδα από την Ισπανία, με μία από την Τουρκία και με ακόμα μία από την Ελλάδα, την οποία για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να αναφέρω.
Εφόσον η ΑΕΚ μού έδινε κάτι συγκεκριμένο που θα ήθελα, τότε δεν θα το σκεφτόμουν δεύτερη φορά. Ωστόσο, όπως έχουν τα πράγματα αυτήν τη στιγμή έχω θέσει στον εαυτό μου χρονικό όριο δύο εβδομάδων, ώστε να αξιολογήσω καλύτερα τα δεδομένα. Αυτά που έχω και αυτά που ενδεχομένως να προκύψουν στην πορεία».
Πηγή gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...