ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Ομάδα που θα έχω πιθανότητες για βασικός»

«Ομάδα που θα έχω πιθανότητες για βασικός»Καμία επαφή με ομάδες που ενδιαφέρονται για την απόκτησή του δεν έχει κάνει ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, όπως τόνισε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6. 

Ο πορτιέρο της Κέρκυρας αναφέρθηκε στο ντεμπούτο του με την Εθνική Ελλάδας κόντρα στη Μάλτα, αλλά και τις εντυπώσεις του από το φιλικό ματς με τον Ισημερινό στη Νέα Υόρκη. 

Αναλυτικά όσα είπε στους Γιάννη Θειακό και Σωτήρη Ταμπάκο ο 32χρονος τερματοφύλακας: 

Για την επόμενη μέρα της καριέρας του: 
«Προσωπικά δεν έχω μιλήσει με καμία ομάδα και δεν είναι σωστό αφού έχω συμβόλαιο και με την Κέρκυρα. Είναι καλό για κάθε ποδοσφαιριστή να κεντρίζει το ενδιαφέρον άλλων ομάδων. Ήμουν με την Εθνική και ήθελα να επικεντρωθώ στη δουλειά που είχαμε εκεί και από χτες που γύρισα θέλω να ξεκουραστώ και να δω το μέλλον μου. Θα μιλήσω με τον μάνατζέρ μου και την ομάδα μου και θα δούμε τι θα γίνει». 

Για την ομάδα που προτιμά: 
«Δεν μπορεί κανένας να σου πει έλα και πάρε τη φανέλα σπίτι σου. Πρέπει να το κερδίσεις αυτό, ειδικά στις μεγάλες ομάδες. Θέλω να είμαι σε ομάδα που θα έχω πιθανότητες να διεκδικήσω τη θέση, αλλά και να υπάρχει ανταγωνισμός». 

Για το αν είχε τρακ στο ματς της Εθνικής με τη Μάλτα: 
«Δεν ήταν τρακ, αλλά ερχόμουν από κενό διάστημα ενός μηνός και 10 μέρες χωρίς προπόνηση. Μετά να βρεθείς να παίζεις ένα τέτοιο ματς με την Εθνική που είναι και ένα επίπεδο παραπάνω ήταν σαν απότομη αλλαγή και υπήρχαν περιπτώσεις που έγιναν λάθη, αν και γίνονται αυτά και …στις καλύτερες οικογένειες». 

Για το αν του είχε πει κάτι Σάντος: 
«Προπονούμαστε με τον προπονητή τερματοφυλάκων. Δεν ξέρω αν ήταν απόφαση τελευταίας στιγμής να χρησιμοποιηθώ εγώ. Προσπαθούσε να μας δώσει να καταλάβουμε όλη την εβδομάδα ποιος θα παίξει. Όταν βλέπεις την προπόνηση απ’έξω είναι διαφορετικά. Στα διπλά ήταν στην τύχη οι επιλογές και όχι ποιος ήταν βασικός και ποιος όχι». 

Για το φιλικό στη Νέα Υόρκη με τον Ισημερινό: 
«Ήταν τρομερή εμπειρία, Κάτι το διαφορετικό. Άλλος κόσμος. Και οι Έλληνες εκεί έχουν πάρει αυτήν την κουλτούρα. Το γήπεδο ήταν γεμάτο και το παιχνίδι σαν γιορτή. Υπήρχε ενθουσιασμός στον κόσμο κάθε φορά που είχαμε την μπάλα στα πόδια μας, γινόταν χαμός». 

Για τον Τζορτζ Τζον: 
«Μίλησα με τον παιδί και φαίνεται προσγειωμένος, επαγγελματίας. Στην προπόνηση δεν τον είδαμε, αλλά από άποψη φυσικής κατάστασης είναι ψηλό παιδί και απ’ότι έχουμε μάθει, φέτος πάει πολύ καλά και αυτό είναι σημαντικό . Και από θέμα χαρακτήρα είναι πολύ καλό παιδί, ήσυχος και ήρεμος». 

Για το γήπεδο που έγινε το φιλικό ματς: 
«Ήταν φοβερά τα αποδυτήρια. Όλες οι εγκαταστάσεις απίστευτες, παρά το γεγονός ότι ήταν γήπεδο μπέιζμπολ Είναι όλα πιο μεγάλα στην Αμερική». 

Για το αν μετάνιωσε που επέστρεψε στην Ελλάδα: 
«Γύρισα και όλα πήγαν καλά και σε προσωπικό επίπεδο και για την ομάδα που ήρθα και κατά κάποιο τρόπο με έμαθε ο κόσμος μέσα από αυτήν τη χρονιά. Θα ήθελα να ήταν καλύτερα τα πράγματα στο ελληνικό πρωτάθλημα. Μπορούμε να δουλέψουμε και να πάμε μπροστά στην Ελλάδα».

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...