ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

«Θέλω να παίξω στην ΑΕΚ»

«Θέλω να παίξω στην ΑΕΚ»
Την επιθυμία του να ντυθεί στα «κιτρινόμαυρα» και να αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Μανόλο Χιμένεθ εξέφρασε ο Χοακίν Άλβαρες στη Sportday. 

Ο Ισπανός επιθετικός, πιο γνωστός ως Κίνι, υπογράμμισε ότι έφτασε μια «ανάσα» από το να πάει στην ΑΕΚ τον Ιανουάριο, αλλά οι διοικούντες την Ακλκορκόν δεν τον άφησαν. 

«Ήθελα και τον Ιανουάριο να έρθω, αλλά η μεταγραφή χάλασε στις απαιτήσεις της Αλκορκόν. Αν τα έβρισκαν οι δύο ομάδες, θα ήμουν ήδη παίκτης της ΑΕΚ. Τότε μου είχαν ζητήσει να μείνω και να βοηθήσω την ομάδα στην προσπάθεια για την άνοδο και μου είχαν υποσχεθεί ότι το καλοκαίρι θα με διευκολύνουν αν θελήσω να φύγω» δήλωσε στη Sportday ο Κίνι, ο οποίος αναφερόμενος στο ενδεχόμενό μετακόμισής του τώρα στην Ελλάδα, υποστήριξε: «Δεν έχω μιλήσει τελευταία με τον Χιμένεθ και δεν θα ήθελα να πω κάτι για τη νέα σεζόν πριν ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις μου με την Αλκορκόν το Σάββατο. Μετά θα μιλήσω με τον μάνατζέρ μου και θα εξετάσουμε τις προτάσεις που υπάρχουν ή θα προκύψουν». 

Ερωτηθείς για την ΑΕΚ και τον Χιμένεθ, ο 31χρονος στράικερ αποκρίθηκε: «Τον χειμώνα δεν μπόρεσε να γίνει, ελπίζω όμως τώρα να προχωρήσει η μεταγραφή μου. Θέλω να παίξω στην ΑΕΚ, είναι από τις σημαντικότερες ομάδες στην Ελλάδα, παίζει σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Δεν κρύβω ότι η παρουσία του Χιμένεθ είναι καταλυτική. Είναι εξαιρετικός προπονητής, πρώτης γραμμής στην Ισπανία, είχε κάνει τρομερή δουλειά στη Σεβίλλη, θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί του. Με κολακεύει το γεγονός ότι επιμένει στην απόκτησή μου. Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ μαζί του, αλλά έχω μάθει από παίκτες που είχε πως είναι πολύ καλός προπονητής. Μου έχουν μιλήσει με τα καλύτερα λόγια γι' αυτόν και τη δουλειά του. Η παραμονή του στον πάγκο της ΑΕΚ είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να αποδεχτώ πιθανή πρόταση της ελληνικής ομάδας». 

Από την πλευρά του, ο μάνατζερ του παίκτη, Χεράλδο Αμάδο, υπογράμμισε: «Ο Μανόλο Χιμένεθ εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για τον Κίνι, τον θέλει στην ΑΕΚ, αλλά δεν υπάρχει επίσημη πρόταση από την ελληνική ομάδα»

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...