ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Μάτος: «Έχω συμβόλαιο και θα το τιμήσω»

Έτοιμος να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, αν η Μποταφόγκο δεν δώσει τα χρήματα που απαιτούνται για τη μεταγραφή του, είναι ο Μαρσέλο Μάτος. 
Μάτος: «Έχω συμβόλαιο και θα το τιμήσω»


Ο μέσος των «πρασίνων» τόνισε για άλλη μια φορά ότι επιθυμεί να παραμείνει στην πατρίδα του, όπου έχει βρει τον καλό του εαυτό, αλλά έχει συμβόλαιο με το «τριφύλλι» και οφείλει να το τιμήσει. 

«Τα πάω πολύ καλά στη Βραζιλία και τον τελευταίο χρόνο, ειδικά, έχω βρει τον καλό μου εαυτό. Οπότε θα ήθελα να μείνω εδώ και να συνεχίσω σε αυτόν το ρυθμό. Όμως δεσμεύομαι με συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό. Αν η Μποταφόγκο δεν δώσει τα χρήματα που απαιτούνται για να με αποκτήσει και ο Παναθηναϊκός με θέλει πίσω, θα πρέπει να επιστρέψω. Έχω συμβόλαιο και θα το τιμήσω. Πιστεύω ότι μέσα στον Ιούνιο θα έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση και θα ξέρω τι θα πρέπει να κάνω» εκμυστηρεύτηκε ο Βραζιλιάνος μέσος σε φίλο του, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα “Πράσινη”.

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...