ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Διαψεύδει ο Μαντσίνι για Ρούνεϊ

Διαψεύδει ο Μαντσίνι για Ρούνεϊ
Ο φήμες στην Αγγλία περί προσέγγισης της Μάντσεστερ Σίτι στον Γουέιν Ρούνεϊ έχουν φουντώσει τις τελευταίες ώρες, όμως ο Ρομπέρτο Μαντσίνι διαψεύδει τα συγκεκριμένα σενάρια.
«Όχι, δεν είχα ποτέ επαφή. Ο Ρούνεϊ είναι σπουδαίος παίκτης αλλά νομίζω ότι θα μείνει στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Είναι καλός παίκτης, είναι σημαντικός παίκτης για την ομάδα του. Δεν είναι σωστό να μιλήσω για αυτή την υπόθεση. Έχω σεβασμό για εκείνον, για τον Φέργκιουσον, για τη Γιουνάιτεντ», τόνισε ο Ιταλός τεχνικός.

Στη συνέχεια ο προπονητής της Σίτι πρόσθεσε: «Θέλω να μιλάω μόνο για τους παίκτες μου. Δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Είμαι προπονητής της Σίτι. Έχω αρκετά προβλήματα με τους παίκτες μου. Ο Ρούνεϊ είναι δυνατός παίκτης όπως ο Τόρες, ο Μέσι, ο Τέβες, ο Μπαλοτέλι. Αυτή είναι η γνώμη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...