ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

«Έκλεψα τις παναθηναϊκές καρδιές»!

Αποκαλυπτικός ήταν ο Τζιμπρίλ Σισέ σε γαλλικό περιοδικό τονίζοντας ότι χαίρεται πολύ που είναι στον Παναθηναϊκό. Ο «πράσινος» φορ μίλησε για την οικονομική κρίση και τους φίλους του «τριφυλλιού», που τους έχει κλέψει την καρδιά.
Για τον Παναθηναϊκό: «Στο Champions League δεν πάμε καλά. Αλλά θα παλέψουμε μέχρι τέλους. Ξέρω ότι πρέπει να σκοράρω στην Ευρώπη για να επιστρέψω στην Εθνική. Πάντως, λατρεύω να παίζω εδώ. Σε κάθε ματς υπάρχουν περίπου 40.000 άνθρωποι. Το ποδόσφαιρο είναι τα πάντα για τους Έλληνες. Όπως και το μπάσκετ. Πολλοί δίνουν μάχη για να βρουν δουλειά και βρίσκουν καταφύγιο στο ποδόσφαιρο. Μου αρέσουν πολύ. Είναι φωνακλάδες και ποτέ ικανοποιημένοι. Και έχω καταφέρει να γίνω ένας από τους αγαπημένους τους. Έμεινα εδώ παρότι είχα προτάσεις κι αυτό… έκλεψε τις καρδιές τους».

Για την οικονομική κρίση:
«Κρίση; Εμείς οι ποδοσφαιριστές δεν έχουμε επηρεαστεί ούτε οι σύλλογοι. Όταν περπατάμε στο δρόμο βλέπουμε την κρίση πολλές φορές, κοιτώντας τους ανθρώπους. Είναι δύσκολα μερικές φορές. Αλλά όχι τόσο άσχημα όσο τα παρουσιάζουν. Το ποδόσφαιρο δεν έχει επηρεαστεί από την κρίση. Οι πρόεδροι είναι αρκετά πλούσιοι. Η Ελλάδα πολλές φορές μοιάζει με παράδεισο αλλά και με κόλαση. Οι συνθήκες εργασίας και οι μισθοί των παικτών είναι καλοί. Αλλά υπάρχουν ορισμένα επικίνδυνα πράγματα. Ορισμένες φορές βλέπετε είναι τόσο όμορφα και τόσο ωραία εδώ, που σε κάνει να ξεχνάς την προτεραιότητα σου, να παίξεις ποδόσφαιρο.  Είναι Οκτώβριος και έχει 25 βαθμούς Κελσίου. Όμορφα σπίτια με ταράτσες, φοίνικες σε πολλά σημεία. Πρέπει λοιπόν να προσέχεις και να μένεις αφοσιωμένος. Αν δεν είσαι ισχυρός στην νοοτροπία, μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο αυτό. Αλλά εγώ δεν είμαι γι’ αυτό εδώ. Είμαι μαχητής. Δεν μου αρέσει να χάνω και λατρεύω να με αγαπούν. Έχω κάνει κάποια καλά πράγματα εδώ και αυτό έβαλε ιδέες στον  Μπουμσόνγκ και στον Σίντνεϊ Γκοβού. Χάρη στην επιτυχία μου ήρθαν κι αυτοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...