ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Ή παίζει ή φεύγει ο Άγκερ

Ή παίζει ή φεύγει ο Άγκερ
Ο Ντάνιελ Άγκερ με συνέντευξή του σε Μέσο της Δανίας έκανε γνωστή την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τη Λίβερπουλ αν δεν έχει τον επιθυμητό χρόνο συμμετοχής.

Ο Δανός κεντρικός αμυντικός έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από τραυματισμούς τα τελευταία χρόνια, όμως δεν παύει να είναι ένας από τους ποιοτικότερους παίκτες των Κόκκινων. Ο Άγκερ ήταν τραυματίας τους τελευταίους τρεις μήνες και επέστρεψε στην αγωνιστική δράση στις αρχές του έτους, όμως ο τεχνικός της ομάδας, Ρόι Χόγκτσον, δύσκολα θα του δώσει μεγάλο χρόνο συμμετοχής φέτος και ο 26χρονος άσος κατέστησε σαφές ότι αν είναι καλά και δεν αγωνίζεται, τότε θα ήταν καλύτερο να αποχωρήσει. 

«Έχω συμβόλαιο για ακόμη 3 χρόνια με τη Λίβερπουλ, όμως άλλος είναι αυτός που αποφασίζει αν θα αγωνίζομαι ή όχι. Αν δεν είμαι τραυματίας και δεν αγωνίζομαι, τότε δεν έχω λόγο να βρίσκομαι εδώ. Έχω φτάσει σε μία ηλικία και πιστεύω ότι έχω την ποιότητα να αγωνίζομαι βασικός. Έτσι, αν είμαι καλά και βρίσκομαι στον πάγκο, τότε δεν με ενδιαφέρει να βρίσκομαι εδώ. Θα πρέπει να δω τις επιλογές μου». 

Όλα αυτά και ενώ τις προηγούμενες ημέρες υπήρχαν φήμες ότι η Λίβερπουλ αρνήθηκε προτάσεις από τις Βόλφσμπουργκ και Γιουβέντους για την απόκτησή του.
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...