ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Κρέσιτς: «Όνειρό μου η Μπάγερν»

Κρέσιτς: «Όνειρό μου η Μπάγερν»
Τη φιλοδοξία του να αγωνιστεί κάποια μέρα στην Μπάγερν Μονάχου εξέφρασε ο Ντάριο Κρέσιτς. Ο 26χρονος τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ αγωνίστηκε στις «μικρές» ομάδες της Στουτγκάρδης και από το 2002 μέχρι το 2006 στην Άιντραχτ Τρίερ, ωστόσο επιθυμεί να επιστρέψει στα γερμανικά γήπεδα. Κι όχι για οποιαδήποτε ομάδα, αλλά για το μεγάλο σύλλογο της Βαυαρίας.

«Είναι το μεγαλύτερό μου όνειρο να αγωνιστώ στην Μπάγερν. Προσπαθώ να μη χάνω κανένα παιχνίδι της στην τηλεόραση και ανέκαθεν ήταν ο μεγάλος μου στόχος να παίξω σε αυτή την ομάδα. Θα ήμουν ευτυχισμένος να δουλέψω μαζί με παίκτες όπως ο Ίβιτσα Όλιτς και ο Ντάνιελ Πράνιτς. Στην Κροατία είναι σταρ», δήλωσε ο Κρέσιτς στη «merkur-online.de».

Το γερμανικό δημοσίευμα δεν θεωρεί εντελώς απίθανο κάτι τέτοιο. Άλλωστε με τον νεαρό Τόμας Κραφτ να είναι πλέον η πρώτη επιλογή για την εστία και τον βετεράνο Χανς-Γιοργκ Μπουτ εναλλακτική λύση, η Μπάγερν φέρεται να έχει στο στόχαστρο τον Μάνουελ Νόιερ της Σάλκε. Η «merkur-online.de» σημειώνει πως ο Κροάτης γκολκίπερ θα μπορούσε να είναι μία πολύ πιο οικονομική λύση, σημειώνοντας ότι στο συμβόλαιό του που λήγει το 2013 υπάρχει ρήτρα αποδέσμευσης ύψους 1,2 εκατ. ευρώ.
Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...