ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ανακοίνωσε Πατζίνι η Ιντερ

Την απόκτηση του Τζανπάολο Πατζίνι από την Σαμπντόρια ανακοίνωσε η Ιντερ. Ο 26χρονος, κόστισε 12 εκατ. ευρώ συν τον Μπιαμπιανί, πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις και δήλωσε: «χαρούμενος που είμαι εδώ».
Ανακοίνωσε Πατζίνι η Ιντερ

«Γειά σε όλους τους οπαδούς της Ιντερ, είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Είναι πολύ όμορφα εδώ. Είναι μεγάλη έκπληξη και έχω εξαιρετικά συναισθήματα. Εχω έρθει εδώ και ακόμα δεν έχω καταλάβει τι έχει γίνει. Στο σημαρινό ποδόσφαιρο ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα. Αυτό ήταν κάτι πολύ γρήγορο, κάτι το οποίο δεν περίμενα. Επαναλαμβάνω ότι είμαι πολύ χαρούμενος. Εχω παίξει με μπλε και μαύρα (Αταλάντα). Τώρα βρήκα ξανά αυτά τα χρώματα. Υπάρχει μεγάλη επιθυμία και ενθουσιασμός από την πλευρά μου για να τα καταφέρω» ήταν τα λόγια του Ιταλού στράικερ στο κανάλι της Ιντερ.
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...