ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Η υπόσχεση του Αντριάνο

Αποφασισμένος να εξαντλήσει το συμβόλαιό του στη Ρόμα και να δείξει το καλό του αγωνιστικό πρόσωπο είναι ο Αντριάνο, ο οποίος δεν έχει δείξει τις δυνατότητές του από τότε που επέστρεψε στην Ιταλία.
Η υπόσχεση του Αντριάνο

Ο 28χρονος άσος έφερε την ανησυχία στην ομάδα του με την καθυστερημένη επιστροφή του στην Ιταλία από τη Βραζιλία μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, ωστόσο το θέμα έληξε όταν αποκαλύφθηκε ότι αντιμετώπισε ένα πρόβλημα υγείας ο θείος του.

Μάλιστα, φέρεται να είπε ότι επιθυμεί να επιστρέψει και πάλι στη Φλαμένγκο το καλοκαίρι, όμως διέψευσε κατηγορηματικά ότι ειπώθηκε από αυτόν κάτι τέτοιο. «Έχω συμβόλαιο ως το 2013 και έχω υποσχεθεί να μείνω ως το τέλος. Αν δεν ήθελα να γυρίσω δεν θα είχα πάρει τηλέφωνο τον μάνατζέρ μου», είπε στο κανάλι της Ρόμα.

«Είχα πρόβλημα με το διαβατήριό μου και ο θείος μου αισθάνθηκε άρρωστος. Δεν ήταν μια καλή χρονιά για μένα. Τώρα όμως είμαι εδώ. Ξέρω ότι πρέπει να ζητήσω συγνώμη για την καθυστερημένη άφιξή μου, αλλά είμαι χαρούμενος στη Ρόμα και έχω έρθει πίσω γι αυτό τον λόγο», πρόσθεσε ο 28χρονος Βραζιλιάνος.
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...