ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Με φόρα ο Φέτελ!

Με φόρα ο Φέτελ!
Με τη στρατηγική να παίζει τον κύριο ρόλο στο εναρκτήριο γκραν πρι της σεζόν ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετέτρεψε την πολ ποζίσιον σε καρό σημαία. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χάμιλτον, ενώ ο Βιτάλι Πετρόφ συμπλήρωσε το πόντιουμ. 

Την περσινή αρνητική παράδοση ήθελε να σπάσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ και το έκανε από το πρώτο κιόλας γκραν πρι. Ο Γερμανός κατάφερε να εκμεταλλευτεί την πολ ποζίσιον και να πάρει την καρό σημαία, οδηγώντας την κούρσα σχεδόν σε όλους τους γύρους. 

Ο Φέτελ δεν φάνηκε να έχει κάποιον αντίπαλο, αφού κανένας πιλότος δεν κατάφερε να φτάσει τον ρυθμό του. Η Red Bull είχε επιλέξει στρατηγική δύο πιτ στοπ για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή γεγονός που αποτέλεσε κλειδί. 

Εκπληκτική ήταν η απόδοση του Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Ο Ρώσος πιλότος δικαίωσε τον Ερίκ Μπουγιέ, ο οποίος του έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία, ανανεώνοντας το συμβόλαιο του. Ο Πετρόφ εκκίνησε έκτος, ωστόσο παίρνοντας την κατάλληλη θέση κατάφερε να βρεθεί τέταρτος. Έπειτα η σωστή στρατηγική της Renault με τα δυο πιτ στοπ, έδωσαν το πρώτο βάθρο στον πιλότο. 

Υποτονικός 

Να φύγει θριαμβευτής από το εντός έδρας γκραν πρι ήθελε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος αντί αυτού έχασε και την τρίτη θέση από την οποία εκκίνησε. Ο Αυστραλός πιλότος, δεν μπόρεσε να διατηρηθεί στην πρώτη τριάδα, αφού μπήκε στα πιτ τρεις φορές σε αντίθεση με τους υπόλοιπους πιλότους Φέτελ, Χάμιλτον και Πετρόφ. 

Ο κακός του δαίμονας… 

Στον τελευταίο αγώνα της περσινής σεζόν έβλεπε το πίσω μέρος της Renault και με τον ίδιο τρόπο έμελε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός έκανε μια πολύ κακή εκκίνηση, χάνοντας θέσεις, ωστόσο ο πιλότος της Ferrari κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση, στην οποία και κόλλησε πίσω από τον Renault. 

Απογοητευτική ήταν η θέση στην οποία τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος μπορεί να έκανε πολύ καλή εκκίνηση, αλλά δεν κατάφερε να διατηρήσει την τέταρτη θέση στην οποία έφτασε, βλέποντας την καρό σημαία από την ένατη θέση. 

Σταθερός και τυχερός! 

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, θέση από την οποία και εκκίνησε. Ο Βρετανός είχε επιλέξει στρατηγική δύο πιτ στοπ. Ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιο του, καθώς στο κάτω μέρος κάποιο εξάρτημα είχε πέσει με αποτέλεσμα να σέρνεται στην πίστα. Οι μηχανικοί της McLaren ενημέρωσαν τον Βρετανό να είναι προσεκτικός με το μονοθέσιο του και έτσι κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο. 

Σούπερνοβα! 

Από ρούκι στους βαθμούς! Ο λόγος γίνεται για τον Σέρχιο Πέρεθ της Sauber, ο οποίος με το «καλημέρα» κατάφερε να κερδίσει έξι θέσεις και να δει την καρό σημαία μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ωστόσο, οι ευχάριστες εκπλήξεις δεν σταμάτησαν εκεί για την Sauber, που είδε και τον Καμούι Κομπαγιάσι να τερματίζει όγδοος. 

Οι άτυχοι… 

Η ομάδα της Mercedes GP είδε και τους δύο της πιλότους να εγκαταλείπουν μέσα σε δύο γύρους. Ο Ρόσμπεργκ έπεσε «θύμα» του Μπαρικέλο, ο οποίος σταμάτησε στο πίσω μέρος της W02, σπάζοντας το ψυγείο του κινητήρα. Πρόβλημα στην ανάρτηση αντιμετώπισε ο Σουμάχερ. 

Ούτε η Williams ευτύχησε να δει ένα από τα δύο της μονοθέσια να τερματίζουν, αφού οι Μαλντονάτο και Μπαρικέλο, εγκατέλειψαν. 

Στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν, οι πιλότοι έκαναν χρήση και του συστήματος KERS και των κινούμενων πίσω πτερυγών. Η στρατηγική έπαιξε σημαντικό ρόλο, αφού οι πιλότοι που επέλεξαν να μπουν στα πιτ δύο φορές, επωφελήθηκαν κερδίζοντας θέσεις. 

Αναλυτικά η κατάταξη: 

1. Φέτελ, Red Bull, 1:29:30.259 
2. Χάμιλτον, McLaren, +22.297 
3. Πετρόφ, Renault, +30.560 
4. Αλόνσο, Ferrari, +31.772 
5. Γουέμπερ, Red Bull, +38.171 
6. Μπάτον, McLaren, +54.300 
7. Πέρεθ, Sauber, +1:05.800 
8. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:16.800 
9. Μάσα, Ferrari, +1:25.100 
10. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος 
11. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος 
12. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος 
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος 
14. Χάιντφελντ, Renault, +1 γύρος 
15. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι 
16. Ντ’αμπρόσιο, Vigin, +3 γύροι 


Εγκατέλειψαν: 

1. Γκλοκ, Virgin 
2. Μπαρικέλο, Williams 
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes 
4. Κοβαλάινεν, Lotus 
5. Σουμάχερ, Mercedes 
6. Μαλντονάτο, Williams 

Δεν συμμετείχαν: 

7. Λιούτσι, HRT 
8. Καρθικέγιαν, HRT 

Βαθμολογία πιλότων: 

1. Φέτελ, Red Bull, 25 
2. Χάμιλτον, McLaren, 18 
3. Πετρόφ, Renault, 15 
4. Αλόνσο, Ferrari, 12 
5. Γουέμπερ, Red Bull, 10 
6. Μπάτον, McLaren, 8 
7. Πέρεθ, Sauber, 6 
8. Κομπαγιάσι, Sauber, 4 
9. Μάσα, Ferrari, 2 
10. Μπουεμί, Toro Rosso, 1 

Βαθμολογία Κατασκευαστών: 

1. Red Bull, 35 
2. McLaren, 26 
3. Renault, 15 
4. Ferrari, 14 
5. Sauber, 10 
6. Toro Rosso, 1 

Δείτε εδώ το Live του αγώνα 

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...