ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Παπασταθόπουλος: «Με τιμάει να με θέλει ο Ολυμπιακός»

Ενήμερος για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και κολακευμένος από αυτό υποστήριξε πως είναι ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος. Ο αμυντικός της Μίλαν δεν θέλησε να αναφερθεί στο μέλλον του, ενώ στάθηκε στη σημασία που έχει για τον ίδιο η επικείμενη κατάκτηση του ιταλικού πρωταθλήματος, αλλά και να προπονείται με τόσο σημαντικούς παίκτες, όπως ο Νέστα. 

Παπασταθόπουλος: «Με τιμάει να με θέλει ο Ολυμπιακός»


Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα “Πρωταθλητής”, ο 22χρονος σέντερ μπακ είπε: 

Για την επικείμενη κατάκτηση του ιταλικού πρωταθλήματος: 
«Καταπληκτικό. Είμαι πού χαρούμενος που στην πρώτη μου χρονιά κατακτάμε τον τίτλο του πρωταθλητή. Είναι υπέροχο το συναίσθημα. Είμαι μόλις 22 χρονών και για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό». 

Για το πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα στην Ιταλία: 
«Σίγουρα πολύ. Η Μίλαν είναι μια τεράστια ομάδα, λειτουργεί απόλυτα επαγγελματικά και το ιταλικό πρωτάθλημα είναι από τα κορυφαία της Ευρώπης». 

Για το πόσο τον βοηθάει να αγωνίζεται στην Serie A: 
«Πολύ. Και σε επίπεδο τακτικής και γενικότερα. Όπως προείπα, είναι όλα απολύτως επαγγελματικά και με βοηθούν να γίνω καλύτερος παίκτης. Στα 22 μου είναι λογικό να με ενδιαφέρει να βελτιώνομαι να γίνομαι καλύτερος και αυτό νομίζω πως συμβαίνει εδώ». 

Για το μέλλον του: 
«Αυτή τη στιγμή περιμένω να τελειώσει η χρονιά. Έχουμε ακόμη κάποια ματς, ελπίζω και πιστεύω πως θα παίξω σε δυο – τρία παιχνίδια ως το τέλος της σεζόν». 

Για το αν ξέρει για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού: 
«Ναι, τα έχω ακούσει και εγώ, αλλά τι μπορώ να σχολιάσω πάνω σε αυτό; Όπως ξέρεις, είμαι παίκτης της Μίλαν και έχω συμβόλαιο τέσσερα χρόνια». 

Για το ποια είναι η άποψή του για τη φημολογία αυτή: 
«Προφανώς και με τιμάει να ακούω ότι ενδιαφέρεται μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός και να έχουν καλή γνώμη για μένα. Είναι ωραίο για έναν παίκτη να τον θέλουν μεγάλες ομάδες. Με τιμάει να με θέλει ο Ολυμπιακός που είναι μια μεγάλη ομάδα. Με τιμάει όπως με τιμάει να με θέλει και κάθε μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη». 

Για το περίφημο Μιλανέλο: 
«Μαθαίνω πολλά δουλεύοντας κάθε μέρα στις προπονήσεις της Μίλαν με αμυντικούς όπως ο Νέστα. Είναι ένας πολύπειρος αμυντικός, με τρομερά προσόντα και μπορεί να πει κανείς ότι είναι κάτι σαν …σχολείο οι προπονήσεις μου εκεί. Όντως είναι πολύ σημαντικές όλες αυτές οι εμπειρίες που παίρνω, με βοηθούν να εξελιχθώ, να βελτιωθώ και χαίρομαι πραγματικά που είμαι κάθε μέρα στις προπονήσεις με τέτοιους παίκτες όπως ο Νέστα». 

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...