ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Αμπιντάλ: «Συναισθηματικά έντονη περιπέτεια»

Για την περιπέτεια υγείας του μίλησε σε τηλεοπτικό δίκτυο ο άσος της Μπαρτσελόνα, Ερίκ Αμπιντάλ.
Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής των πρωταθλητών Ισπανίας μίλησε στο «TF1» και τόνισε χαρακτηριστικά:
«Δεν ήξερα πώς να το πω στους γονείς μου. Είδα στην γυναίκα μου μια αμηχανία. Φοβήθηκα γιατί έχω παιδιά. Έχω κόρες. Ήταν έντονο συναισθηματικά. Είχα φανταστεί την επιστροφή μου να είναι υπέροχη, έτσι ήταν. Μετά την διάγνωση ότι έχω όγκο, πήρα πολλά μηνύματα στο τηλέφωνο και γράμματα. Ένιωσα ότι οι άνθρωποι με αγαπούσαν. Νιώθω υπέροχα στην Βαρκελώνη.
Έχω τους φίλους μου εδώ, και την οικογένεια μου. Παίζω σε μια από τις καλύτερες ομάδες, με τους καλύτερους οπαδούς στον κόσμο και είμαι χαρούμενος». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...