ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

«Δεν σκέφτομαι τον Ολυμπιακό...»

Αφοσιωμένος στην Μπέρμιγχαμ δήλωσε ο Ματ Ντάρμπισιρ, ο οποίος εξέφρασε με δηλώσεις του την επιθυμία να υπογράψει συμβόλαιο με τον βρετανικό σύλλογο και να συνεχίσει να σκοράρει στα γήπεδα του Νησιού.
«Δεν σκέφτομαι τον Ολυμπιακό...»

Ο νεαρός επιθετικός του Ολυμπιακού που αγωνίζεται ως δανεικός στην Μπέρμιγχαμ μίλησε σε βρετανικά ΜΜΕ, όπου τόνισε την επιθυμία του να μείνει στους «μπλε» τα επόμενα χρόνια, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Δεν σκέφτομαι καθόλου να επιστρέψω στον Ολυμπιακό. Είμαι αφοσιωμένος στην Μπέρμιγχαμ. Αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι όπως πάνε τώρα, που παίζω και σκοράρω, θα ήθελα πολύ να υπογράψω συμβόλαιο εδώ. Περνώ φανταστικά αυτή τη στιγμή στην Μπέρμιγχαμ».

Ο Άγγλος φορ μίλησε και για τους πρώτους μήνες της παρουσίας του στην Μπέρμιγχαμ, όπου η προσαρμογή του ήταν δύσκολη: «Δεν θα σας πω ψέματα, ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα για μένα. Δεν είχα κάποια ευκαιρία να αγωνιστώ μέχρι τώρα. Αναρωτιόμουν αν ήταν αυτό το σωστό μέρος για να βρίσκομαι. Ελπίζω τα δύο γκολ που πέτυχα να αποτελέσουν την αρχή της επιστροφής μου στην Αγγλία. 
Ο μάνατζέρ μου είπε να κάνω υπομονή και πως η ευκαιρία θα μου παρουσιαστεί, όπως κι έγινε. 
Εξακολουθώ να πιστεύω στον εαυτό μου, ποτέ δεν έσκυψα το κεφάλι και δεν τα παράτησα. Δούλεψα σκληρά στις προπονήσεις και περίμενα την ευκαιρία μου. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα που πέτυχα δύο γκολ στο ματς Κυπέλλου με τη Μίλγουολ. Αισθάνομαι σαν μεταγραφή του Ιανουαρίου και είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω. Ελπίζω να συνεχίσω να αγωνίζομαι».

Το βράδυ της Τρίτης, η Μπέρμιγχαμ αντιμετωπίζει τη Γουέστ Χαμ στο Λονδίνο στο πλαίσιο του πρώτου ημιτελικού του Λιγκ Καπ και ο 24χρονος άσσος έκανε λόγο για μια ανεπανάληπτη για την ομάδα του ευκαιρία: «Θέλουμε πολύ να κατακτήσουμε ένα τρόπαιο και είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να τα καταφέρουμε. Τέτοια ευκαιρία ίσως να μην υπάρξει ξανά και πρέπει να την αρπάξουμε».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...