ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ρούνεϊ: «Η χειρότερη μου σεζόν»

Δεν διανύει μια από τις πιο επιτυχημένες σεζόν ο Γουέιν Ρούνεϊ και το παραδέχτηκε. Μπορεί ο επιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να σκόραρε κόντρα στην Γουίγκαν (4-0), ωστόσο τα εφτά τέρματα σε όλη τη χρονιά, δεν είναι ένας αριθμός που τον ικανοποιεί. 
Ρούνεϊ: «Η χειρότερη μου σεζόν»


«Πρέπει να πω πως αυτή είναι μια δύσκολη σεζόν για εμένα, ίσως η χειρότερη που είχα ποτέ. Έχασα αρκετά παιχνίδια, λόγω τραυματισμών, αλλά τώρα νιώθω ανανεωμένος και θέλω από εδώ και στο εξής να έχω επιρροή στα πιο σημαντικά παιχνίδια της ομάδας», τόνισε ο Ρούνεϊ, ο οποίος αναφέρθηκε στο ντέρμπι της Τρίτης (1/3), κόντρα στην Τσέλσι. 

«Πραγματικά είναι ένα μεγάλο παιχνίδι και η Τσέλσι θέλει τη νίκη περισσότερο από εμάς. Ευτυχώς η πίεση είναι δική τους. Είμαι λίγο έκπληκτος με το πόσο πίσω από εμάς βρίσκεται, αλλά ποτέ δεν θα τους ξεγράψω, έχουν δείξει κατά τη διάρκεια της σεζόν πως είναι ικανοί να κερδίσουν αγώνες», συμπλήρωσε ο 25χρονος επιθετικός. 

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...