ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

«Θα πάω τους βάρβαρους στην UEFA»

«Θα πάω τους βάρβαρους στην UEFA»
Έτοιμος να προσφύγει στην UEFA είναι ο Τζιμπρίλ Σισέ για όσα συνέβησαν στο «Γ. Καραϊσκάκης». Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού μιλώντας στον γαλλικό Τύπο χαρακτήρισε «βάρβαρους» τους οπαδούς του Ολυμπιακού.

«Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εξοργισμένοι, κατευθείαν προς τα εμένα για να μου επιτεθούν. Ήμουν ο στόχος τους. Κάποιοι με χτύπησαν και εγώ απάντησα για να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι βάρβαροι», τόνισε στην L’ Equipe ο 29χρονος άσος.

Για να συμπληρώσει: «Είναι ντροπή. Δεν θα το αφήσω έτσι. Αυτή την εβδομάδα θα παραπονεθώ στην UEFA και σας λέω με βεβαιότητα ότι δεν θα τα παρατήσω», δήλωσε ο πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού στη γαλλική εφημερίδα, ενώ για το ενδεχόμενο αποχώρησής του ήταν κάθετος. «Αυτό το καλοκαίρι θα φύγω, αυτό είναι σίγουρο».


«Ο Μαρινάκης είναι προκλητικός»

Ο Τζιμπρίλ Σισέ φέρεται να είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Νικόλα Πατέρα για όσα συνέβησαν στο Καραϊσκάκη. Ο Γάλλος φορ τόνισε πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα το πληρώσει άσχημα, με τον πρώην πρόεδρο του Παναθηναϊκού να του λέει πως δεν χρειάζεται να φύγει.

Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» δεν έχει ξανά ζήσει παρόμοιες στιγμές στην καριέρα του και όπως αναφέρει η Sportday, λόγω της πολύ καλής σχέσης που έχει με τον Νικόλα Πατέρα τον πήρε τηλέφωνο για να του αναφέρει τα γεγονότα από το Φάληρο.

Ο Σισέ φέρεται να είπε στον Πατέρα: «Πρόεδρε, δεν ήσουν εκεί για να δεις τι συνέβη. Δεν θα πίστευες στα μάτια σου και στα αυτιά σου. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια πράγματα όπως αυτά που έγιναν με τη λήξη του αγώνα. Μας επιτέθηκαν και προσπάθησα να αμυνθώ».

Στη συνέχεια ο 29χρονος άσος ανέφερε για τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη: «Είναι δυνατόν πρόεδρος αντίπαλης ομάδας να με βρίζει; Και εμένα και οποιονδήποτε συμπαίκτη μου ή ποδοσφαιριστή άλλου συλλόγου; Δεν σέβεται κι αυτό θα το πληρώσει άσχημα. Ο άνθρωπος αυτός είναι προκλητικός κι επικίνδυνος και θα δημιουργήσει πολλά άσχημα με τη συμπεριφορά του».

Από την πλευρά του ο μέτοχος του «τριφυλλιού» τού απάντησε: «Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά δεν χρειάζεται να λες ότι θα φύγεις. Ηρέμησε και θα δούμε τι θα γίνει. Εσύ κοίτα να δίνεις αυτό που μπορείς για την ομάδα και τον κόσμο που σε λατρεύει».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...