ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Πατέρας: «Σεναριογράφος ο Μπέος»

Άμεση ήταν η απάντηση του Νικόλα Πατέρα στους ισχυρισμούς του Αχιλλέα Μπέου. Ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού με ανακοίνωσή του, τονίζει ότι ουδεμία σχέση έχει με τις περιβόητες κασέτες και προσθέτει πως ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βόλου θα πρέπει να αποδείξει όσα είπε στον αρμόδιο εισαγγελέα. 
Πατέρας: «Σεναριογράφος ο Μπέος»


Η ανακοίνωση: 

«Ο κύριος Μπέος εκτός από επιτυχημένος παράγοντας πολυτάλαντος και λαλίστατος μας απέδειξε σήμερα ότι είναι και εξαιρετικός σεναριογράφος. Σας επαναλαμβάνω ότι δεν έχω δώσει κασέτες σε οποιονδήποτε γιατί δεν έχω κασέτες στην κατοχή μου. Εάν είχαν έρθει κασέτες στην κατοχή μου, θα τις είχα παραδώσει στον αρμόδιο εισαγγελέα. Τέλος όσον αφορά τους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ. Μπέου θα επιληφθεί του θέματος ο εισαγγελέας, όπου θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του».

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...