ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Ανακοίνωσε Λιούτσι η HRT

Η Hispania Racing ανακοίνωσε τον Βιταντόνιο Λιούτσι ως τον δεύτερο οδηγό της ομάδας, μετά τον Ναράιν Καρθικέγιαν, κι έκλεισε το γκριντ της Formula1 για το 2011.
Ανακοίνωσε Λιούτσι η HRT


Μια θέση είχε μείνει κενή στη Formula1 για φέτος και αυτή ήταν στην Hispania Racing. Τελικά καλύφθηκε, αφού η ισπανική ομάδα ανακοίνωσε τον δεύτερο οδηγό της. Αυτός είναι ο Βιταντόνιο Λιούτσι, ο οποίος δοκιμάστηκε από την HRT στις προηγούμενες δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη και άφησε καλά στοιχεία.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη άφησε ικανοποιημένο τόσο τον Ιταλό όσο και το αφεντικό της ομάδας, Κόλιν Κόουλς. «Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που υπέγραψα με την HRT. Ποτέ δεν είχα χάσει την ελπίδα μου πως θα βρίσκομαι στη Φόρμουλα 1, καθώς ήξερα πως είχα την εμπειρία που θέλει μια νέα ομάδα.

Επίσης, ξέρω ότι έχω δύσκολο έργο κατά την εξέλιξη του μονοθεσίου. Είμαι ευγνώμων προς τον Χοσέ Ραμόν Καραμπάντε που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία», ήταν τα λόγια του Λιούτσι. Από την πλευρά του, ο Κόουλς δήλωσε σίγουρος για τις ικανότητές του. «Είμαι σίγουρος για τις ικανότητες του να εξελίξει το μονοθέσιο.

Χαίρομαι που θα συνεργαστούμε και είμαι υπερήφανος που θα τον έχουμε μαζί μας». Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι πέρυσι ο Βιταντόνιο Λιούτσι οδηγούσε για λογαριασμό της Force India, όπου έχασε τη θέση του από τον Βρετανό Πολ ντι Ρέστα.
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...