ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

«Ένα μέρος της καρδιάς μου ανήκει στον Ολυμπιακό»!

Ξεχωριστή νότα στο σημερινό φιλικό του Ολυμπιακού με τον Ερυθρό Αστέρα αναμένεται να δώσει ο Μίλος Σέστιτς. Ο παλαίμαχος άσος των «ερυθρολεύκων» και μέλος της ισχυρής Εθνικής ομάδας της ενωμένης Γιουγκοσλαβίας τη δεκαετία του ’80 θα τιμηθεί από τη διοίκηση των Πειραιωτών, με τον ίδιο να δηλώνει στονNovaΣΠΟΡ FM 94,6 και τον Γιώργο Μαζιά: «Είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ. Ένα μέρος της καρδιάς μου ανήκει στον Ολυμπιακό»! 
«Ένα μέρος της καρδιάς μου ανήκει στον Ολυμπιακό»!


Ο 54χρονος, πλέον, Σέστις αποδέχτηκε με μεγάλη χαρά την πρόσκληση που του έγινε προκειμένου να βοηθήσει στην εκστρατεία για την οικονομική ενίσχυση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού. To παιχνίδι βέβαια θα το ζήσει ως θεατής. «Είμαι πολύ μεγάλος για τέτοια πράγματα», αστειεύτηκε. 

«Θυμάμαι τα πάντα από την παρουσία μου στον Ολυμπιακό. Ειδικά τα ντέρμπι. Λυπάμαι που δεν κερδίσαμε κάποιο τίτλο εκείνη την περίοδο», είπε για τις δυο σεζόν επί της ουσίας που φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα το διάστημα 1985-87 και πρόσθεσε: «Είναι μεγάλη μέρα για μένα. Είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ. Η ομάδα έχει κατακτήσει 13 πρωταθλήματα τα τελευταία 15 χρόνια. Ένα μέρος της καρδιάς μου ανήκει στον Ολυμπιακό. 

Ο Σέστιτς υποστήριξε πως ποτέ δεν σταμάτησε να μαθαίνει νέα του Ολυμπιακού. «Συνεχίζω να παρακολουθώ τον Ολυμπιακό και τους ιδιαιτέρως τους Σέρβους του. Τον Τζόρτζεβιτς, τον Κοβάσεβιτς, τον Πάντελιτς τώρα. Επίσης μου είχε κάνει θετική εντύπωση ο Γκαλέτι». 

Από τους Έλληνες συμπαίκτες του, ανέφερε μερικά ονόματα που έχουν μείνει στην μνήμη του. «Αναστόπουλος, Μητρόπουλος, Μίχος, Βαμβακούλας Σαργκάνης, τον Λεμονή από τους πιο νεαρούς». Παρότι έδειξε να καταλαβαίνει ελληνικά, παραδέχθηκε πως «δεν μπορώ πλέον να μιλήσω τη γλώσσα». 

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...