ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Στη Βαλένθια ο κόουτς Γκώνιας!

Στη Βαλένθια ο κόουτς Γκώνιας!
Στην τελική ευθεία για να αποκτήσει το δίπλωμα που θα τον φέρει στους πάγκους, ο Τάκης Γκώνιας έγινε για λίγο «νυχτερίδα»! 

Όχι από το διάβασμα των μαθημάτων, αλλά από το «διάβασμα» των… συστημάτων! 

Το www.sport-fm.grεντόπισε τον επίδοξο Έλληνα κόουτς στη Βαλένθια (όπου βρίσκεται για να παρακολουθήσει από κοντά τη δουλειά του Ουνάι Έμερι) και συζήτησε μαζί του το μέλλον -τόσο το δικό του, όσο και του φετινού… Champions League! 

Ο Γκώνιας εξηγεί ότι επέλεξε τη Βαλένθια «για το πολύ ενδιαφέρον project που δουλεύει ως σύλλογος», τονίζει ότι αισθάνεται αρκετά σίγουρος για τις ικανότητές του, ώστε να μην αναλάβει (μόλις πάρει το δίπλωμα) μια… οποιαδήποτε ομάδα και αφού υπογραμμίζει ότι ήρθε η ώρα να τελειώσει το «όνειρο» της Σάλκε στο Champions League, εύχεται (αν δεν της ξανακάνει τη… ζημιά ο Μουρίνιο) να το κατακτήσει η αγαπημένη του Μπαρτσελόνα! 

Αναλυτικά τα λεγόμενα του Γκώνια: 

Για το ταξίδι στη Βαλένθια: «Είμαι εδώ από την περασμένη βδομάδα. Βρέθηκα στο “Μεστάγια” την Κυριακή και παρακολούθησα το 5-0 επί της Βιγιαρεάλ -το καλύτερο παιχνίδι της Βαλένθια φέτος, όπως μου έλεγαν οι άνθρωποί της. Επέλεξα να ‘ρθω εδώ, γιατί η Βαλένθια είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ομάδα: Με οργάνωση, πολλά υποσχόμενο νέο προπονητή και πλάνο να παίζει το συνδυαστικό και επιθετικό ποδόσφαιρο, που εμένα μ’ αρέσει να παρακολουθώ». 

Για το όνειρο της προπονητικής: «Είμαι στην τελική ευθεία πλέον. Έχω πάρει το δίπλωμα UEFA A’ και Β’ και τώρα βρίσκομαι στη διαδικασία για να πάρω το τελευταίο, το UEFA Pro. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα το έχω στα χέρια μου. Μετά θα ήθελα να αναλάβω μια ομάδα Α’ ή Β’ Εθνικής.

Ξέρω ότι είναι δύσκολο (και ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει εύκολα εμπιστοσύνη σε νεαρούς προπονητές), ωστόσο είμαι σίγουρος για τον εαυτό και τις ικανότητές μου. Όλα τα χρόνια από τότε που σταμάτησα το ποδόσφαιρο, παρακολουθώ συστηματικά παιχνίδια και ομάδες -λόγω και της ενασχόλησης με την τηλεόραση- και αισθάνομαι έτοιμος να μπω στο τελικό στάδιο. Όταν το ολοκληρώσω, θα μπορώ έπειτα (και σκοπός μου είναι) να μην αναλάβω μια οποιαδήποτε ομάδα, αλλά μια τέτοια που η φιλοσοφία της θα ταιριάζει με τη δική μου».
 

Για το φετινό Champions League: «Το μόνο βέβαιο είναι ότι όλες οι ομάδες που έφτασαν μέχρι εδώ, το άξιζαν -βάσει της απόδοσής τους. Εντάξει, όπως όλος ο πλανήτης, κι εγώ θεωρώ την Μπαρτσελόνα φαβορί από ‘δω και πέρα. Περισσότερο, όμως, από το ότι είναι η ομάδα που συμπαθώ, θέλω να φτάσει στον τελικό για να πραγματοποιηθεί η ευχή η δική μου (και όλων των αληθινών ποδοσφαιρόφιλων, νομίζω) να παρακολουθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια αυτής της ομάδας». 

Πιο συγκεκριμένα για τα ημιτελικά: Στο ένα ζευγάρι υπάρχει η έκπληξη της Σάλκε -που, νομίζω όμως, ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει απέναντι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Ειδικά στην Ευρώπη οι Γερμανοί έχουν κάνει πολύ καλά παιχνίδια -αν σκεφτεί κανείς ότι στην Bundesliga παρέπαιαν μέχρι πριν λίγο καιρό. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι ο προηγούμενος τεχνικός (σ.σ. Φέλιξ Μάγκατ) έριξε περισσότερο βάρος στο Champions League, αλλά νομίζω ότι απέναντι στους Άγγλους δεν θα έχει τα περιθώρια που της έδωσε η Ίντερ».

Στο “clasico” τώρα, είναι δύσκολο να κάνεις προγνωστικά (πόσω μάλλον όταν οι δύο ημιτελικοί θα προστεθούν σε άλλα δύο μεταξύ τους ματς μέσα σε 18 μέρες). Η Μπαρτσελόνα, όπως έχει ένα προβάδισμα. Σίγουρα, όμως, δεν είναι ασταμάτητη -και μάλιστα εκείνος που το απέδειξε (πέρυσι με την Ίντερ) θα κάθεται στον πάγκο της αντιπάλου της. Οπότε, πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί».
 

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...