ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Υποσχέθηκε γκολ!

Υποσχέθηκε γκολ!Ο Σίντνεϊ Γκοβού επέστρεψε μετά τον τραυματισμό του, πέτυχε γκολ και υποσχέθηκε ότι... φυλάει ένα και για τον Ολυμπιακό. «Ήταν ένα ματς κυπέλλου. Ευτυχώς για μας ξεκινήσαμε πολύ καλά το ματς. Πετύχαμε ένα γρήγορο γκολ και κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση, που συνδυάστηκε με νίκη», είπε αρχικά ο Γάλλος και στη συνέχεια δέχθηκε ερωτήσεις.

-Πώς περιμένεις το ντέρμπι;
«Το ματς αυτό είναι εντελώς διαφορετικό για άλλη διοργάνωση. Όπως όλοι οι φίλαθλοί μας, έτσι κι εγώ θέλω να νικήσουμε. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τα καταφέρουμε».

-Σε έχουν ενοχλήσει όσα έχουν ακουστεί τελευταία για σένα; Θα ήθελες να δώσεις μια απάντηση;
«Δεν έχω να αποδείξω οτιδήποτε σε κανέναν. Είμαι ένας διεθνής Γάλλος παίκτης, έχω παίξει τόσα χρόνια στη Λιόν, έχω κερδίσει τίτλους. Έχω έρθει εδώ για να παίζω, για να κερδίζω με  την ομάδα μου και να κατακτήσω τίτλους».

-Στο παρελθόν έχεις σκοράρει κόντρα στον Ολυμπιακό. Σκοπεύεις να το επαναλάβεις;

«Ελπίζω ότι θα κάνω ένα καλό παιχνίδι, θα σκοράρω, αλλά περισσότερο απ’ όλα ελπίζω ότι θα νικήσει η ομάδα μου».

-Έπαιξες πλάι στον Σισέ. Αυτό το σύστημα μπορεί να βοηθήσει περισσότερο την ομάδα;
«Δεν ξέρω. Μπορώ να παίξω και στα άκρα και στην επίθεση. Σε όποια θέση κι αν με βάλει ο προπονητής, θέλω να βοηθήσω την ομάδα όσο μπορώ».

-Επέστρεψες μετά από καιρό. Πως αισθάνεσαι;

«Είμαι χαρούμενος που έπαιξα ξανά και καλά. Που σκόραρα και εντέλει κέρδισε η ομάδα. Ελπίζω τι τα πράγματα θα πάνε ακόμη καλύτερα στη συνέχεια, για μένα και την ομάδα».

-Τι πρέπει να κάνει ο Παναθηναϊκός για να νικήσει το Σάββατο;

«Είναι ένα ντέρμπι είναι ένα σκληρό ματς και θα το πάρει όποιος δείξει ότι το θέλει πραγματικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...