ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Ντρογκμπά: «Δεν είμαι στο 100%»

Ντρογκμπά: «Δεν είμαι στο 100%»
Επηρεασμένος από τα προβλήματα υγείας που τον ταλαιπώρησαν το τελευταίο διάστημα είναι ο Ντιντιέ Ντρογκμπά, ο οποίος τόνισε στον αγγλικό Τύπο ότι ακόμα δεν είναι στο 100%.

«Οι τραυματισμοί και η ελονοσία που πέρασα είχαν αρνητική επίδραση στην απόδοσή μου, ακόμα δεν είμαι στο 100%, αλλά παλεύω σε κάθε αγώνα να βελτιωθώ και να βοηθήσω την ομάδα μου. Έχω αρκετά προβλήματα με τη φυσική κατάσταση και δεν είναι εύκολο να ξαναβρώ τη φόρμα μου, αλλά η ομάδα μου με χρειάζεται και πάντα θυσιάζομαι για αυτή», τόνισε αρχικά ο Ιβοριανός επιθετικός.

Όσο για την πορεία της Τσέλσι συμπλήρωσε: «Τις τελευταίες εβδομάδες ο Αντσελότι δεν είναι ευτυχισμένος, όπως δεν είναι και η ομάδα. Η Τσέλσι δεν έχει συνηθίσει τις ήττες και η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι βαριά, αλλά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα και είναι φυσιολογικές οι μεταπτώσεις στην απόδοση».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...