ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

«Καλύτερος στον κόσμο ο Σερ Άλεξ»

«Καλύτερος στον κόσμο ο Σερ Άλεξ»
Το εγκώμιο του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον έπλεξε ο Άντερσον. Ο Βραζιλιάνος μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ χαρακτήρισε τον Σκοτσέζο τεχνικό ως τον καλύτερο στον κόσμο.

Ο νεαρός άσος έχει περάσει αρκετούς τραυματισμούς, αλλά ο προπονητής του του έδωσε αυτοπεποίθηση: «Ο Σερ Άλεξ μού έδινε συμβουλές από τη μέρα που ήρθα σε όλες τις στιγμές, καλές ή κακές. Πολλές φορές δεν ήταν ευχαριστημένος με τη δουλειά μου, αλλά αυτό μου έδινε επιπλέον κίνητρο. Ο προπονητής ήθελε να δει τις αντιδράσεις μου. Έχουμε καλή σχέση. Μετά τον τραυματισμό μου δούλεψα σκληρά και έκανα μεγάλη προσπάθεια για να πάρω τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν. Ο Σερ Άλεξ μού έδωσε αυτοπεποίθηση και με βοήθησε να βελτιωθώ. Για μένα είναι ο καλύτερος προπονητής του κόσμου επειδή είναι τόσο άμεσος και τόσο ξεκάθαρος σε αυτά που ζητάει από τους παίχτες του».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...