ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Αμετάπειστος ο Μάτος

Στη Βραζιλία θέλει να παραμείνει ο Μαρσέλο Μάτος, που δήλωσε ευτυχισμένος στην Μποταφόγκο και πως δεν θέλει κανένα δώρο επιστροφής στον Παναθηναϊκό...


Ο Μαρσέλο Μάτος βρίσκεται εδώ και δύο χρόνια δανεικός από τον Παναθηναϊκό σε ομάδες τις πατρίδας του. Αυτή τη στιγμή, ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού βρίσκεται στην Μποταφόγκο, απ' όπου και δεν θέλει να φύγει όπως δηλώνει ο ίδιος, καθώς εκεί τον λατρεύει ο κόσμος αφού σε όσα παιχνίδια έχει αγωνιστεί, η ομάδα του δεν έχει χάσει. Ο Βραζιλιάνος χαφ δήλωσε στην Ο' dia τα εξής: «Δεν γνωρίζω τίποτα. Όσα μου έχουν πει είναι από δημοσιογράφους. Αλλά δεν θέλω αυτό το δώρο. Επιθυμία μου είναι να παραμείνω στην Μποταφόγκο. Παρακολουθώ τηλεόραση, παίζω με τα παιδιά μου, αλλά είχα κάτσει τρεις μέρες χωρίς να διαβάσω εφημερίδες. Είμαι ευτυχισμένος εδώ, χωρίς αμφιβολία. Θα φύγω μόνο αν το θέλει και η Μποταφόγκο. Υπάρχουν παίκτες στην ομάδα που θα μας βοηθήσουν πολύ. Επίσης είναι πολύ σημαντικό που παρέμεινε στον σύλλογο και ο Ζοέλ Σαντάνα. Φαβορί για το πρωτάθλημα είναι η Φλουμινένσε σύμφωνα με όσα έκανε το 2010, αλλά θα έχει πολύ δουλειά να κάνει».
Ο Μαρσέλο Μάτος έκανε δηλώσεις και στο Radio Globo, τονίζοντας: «Μου είναι δύσκολο να μιλήσω τώρα, αλλά είχα επαφή με τον πρόεδρο (σ.σ. της Μποταφόγκο). Γνωρίζω πως η διοίκηση, αλλά και δική μου επιθυμία είναι να παραμείνω στην Μποταφόγκο. Όμως ας περιμένουμε. Ελπίζω όλα να πάνε καλά, μπορεί να κάτσω καιρό στην Μποταφόγκο και όχι μόνο μέχρι τον Δεκέμβρη, αλλά περισσότερο. Το τέλος της σεζόν δεν ήταν τόσο καλό για μένα. Ελπίζω τον Ιανουάριο να ξεκινήσω δουλειά με τους συμπαίκτες μου, στη φυσική κατάσταση πρώτα, μετά στην τεχνική, ώστε να έχω καλή χρονιά».
Πηγή leoforos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...