ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Φαν Νίστελροϊ: «Ήταν ένας απαγορευμένος έρωτας»

Φαν Νίστελροϊ: «Ήταν ένας απαγορευμένος έρωτας»
Απογοητευμένος από το οριστικό «ναυάγιο» της μεταγραφής του στη Ρεάλ Μαδρίτης παρουσιάστηκε ο Ρουντ Φαν Νίστελροϊ. Η άρνηση του Αμβούργου να του επιτρέψει να επιστρέψει στην Ισπανία οδήγησε τη «βασίλισσα» στην απόφαση να αποκτήσει δανεικό από τη Μάντσεστερ Σίτι τον Εμανουέλ Αντεμπαγιόρ. 

«Είμαι σε μια φάση της καριέρας μου που θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να αγωνίζεται ξανά στη Ρεάλ. Πρόσφεραν ένα τετράμηνο συμβόλαιο σε έναν παίκτη 34 ετών και αυτό είναι κάτι απίστευτο. Έκαναν ό,τι ήταν δυνατό, όπως κι εγώ από την πλευρά μου, αλλά ήταν ένας απαγορευμένος έρωτας. Υπάρχουν κάποια πράγματα στη ζωή που πιστεύεις πως είναι πιθανά, αλλά τελικά δεν είναι. Κάναμε πολλές προσπάθειες, αλλά δεν έμελε να γίνει. Είμαι πολύ απογοητευμένος, αλλά θα συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο», δήλωσε ο «Φαν-Γκολ».

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...