ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Πράσινη ξανά η Χατζηνίκου

Όπως σας είχαμε ενημερώσει η Ελευθερία Χατζηνίκου ήταν ένα βήμα πριν την επιστροφή της στον Παναθηναϊκό, έτσι λοιπόν, ήρθε η συμφωνία με την παίκτρια, η οποία σε δηλώσεις στο leoforos.gr τόνισε πως είναι πολύ χαρούμενη που επιστρέφει στον Παναθηναϊκό, ενώ δηλώνει πως έχει το «τριφύλλι» στην καρδιά της.
«Ήταν θετικές οι εξελίξεις. Έχω περάσει πολύ όμορφες στιγμές με αυτή την ομάδα και θεωρώ χρέος μου σε αυτή τη δύσκολη περίοδο να βοηθήσω τα κορίτσια να πετύχουν τους στόχους τους που δεν είναι άλλοι από την παραμονή στην κορυφή. Θέλω να τονίσω ότι δεν είναι αμελητέο ότι απέχω αρκετό διάστημα και χρειάζομαι χρόνο για να ενσωματοθώ στη όμαδα, από την πλευρά μου θα κάνω ότι μπορώ για να μικρύνει αυτό το διάστημα.
Την αγαπάω αυτή την ομάδα, έχω το τριφύλλι στη καρδιά. Όταν είχα κάνει μια συνέντευξη σε ραδιόφωνο μου είπαν να κάνω ευχές και με είχαν ρωτήσει αν θα με δουν κάποια στιγμή στα γήπεδα, χωρίς να ξέρω την κατάληξη είχα πει πως αν γυρίσω θα γυρίσω με τη φανέλα με το τριφύλλι. Ελπίζω όλες μου οι ευχές να πραγματοποιούνται όπως αυτή».
Πηγή Leoforos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...