ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Μήτρογλου: «Στόχος η σωτηρία»


Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Πανιωνίου έκανε την Πέμπτη ο Κώστας Μήτρογλου. Ο διεθνής επιθετικός, λίγο πριν από την προπόνηση στο Κορωπί, αναφέρθηκε στους στόχους που έχει με τον Πανιώνιο, τονίζοντας την πεποίθησή του πως η ομάδα της Νέας Σμύρνης θα καταφέρει τον στόχο της παραμονής στην κατηγορία.

"Ηρθα στον Πανιώνιο θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να βοηθήσω. Ο Πανιώνιος είναι μεγάλη ομάδα  και στόχος είναι να μείνει στην κατηγορία. Δεν πιστεύω ότι θα πέσουμε", είπε αρχικά ο παίκτης και στην συνέχεια πρόσθεσε: "Δεν είχα κανένα προβληματισμό να έρθω στον Πανιώνιο. Χρειαζόμουν απλά λίγες ημέρες, γιατί είχα και μία πρόταση από την Γερμανία. Και από τον Ολυμπιακό μου είπαν να έρθω στον Πανιώνιο και έτσι το αποφάσισα κι εγώ. Είμαι πλέον στον Πανιώνιο και έχω το μυαλό μου εδώ".
Παράλληλα έσπευσε να τονίσει και την αισιοδοξία του για την παραμονή της ομάδας, καθώς είπε: "Πιστεύω ότι θα αλλάξει η κατάσταση. Χρειαζόμαστε τον κόσμο δίπλα μας. Καταλαβαίνω ότι οι οπαδοί δεν είναι ικανοποιημένοι από την εικόνα της ομάδας, αλλά εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τον στόχο μας".
Για το παιχνίδι με τον Αρη, όπου θα κάνει, όπως όλα δείχνουν και το ντεμπούτο του με την φανέλα του Πανιωνίου, τόνισε: "Το παιχνίδι με τον Αρη είναι δύσκολο, αλλά θα το παλέψουμε για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα".
Τέλος για το κλίμα που συνάντησε στον Πανιώνιο, είπε: "Οι συμπαίκτες μου είναι όλοι πολύ καλά παιδιά, το κλίμα είναι καλό και θα καταφέρουμε να πετύχουμε τον στόχο μας".
Πηγή novasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...