ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Μάριτς: «Θα επιστρέψω δυνατός»

Την επιθυμία του να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στην αγωνιστική δράση εξέφρασε ο Άλεξ Μάριτς, με τον Σερβοαυστραλό σέντερ του Παναθηναϊκού να αναφέρεται στην πορεία της αποθεραπείας του.
Μάριτς: «Θα επιστρέψω δυνατός»


Ο 26χρονος διεθνής σέντερ των πρωταθλητών Ελλάδος μίλησε στη Sportski Zurnal για...
... τον τραυματισμό του:
«Δεν περίμενα τόσο άτυχο ξεκίνημα στη σεζόν. Τι να κάνεις όμως, έτσι ήρθαν τα πράγματα… Θα προσπαθήσω να αποθεραπευτώ το συντομότερο δυνατό για να βοηθήσω και πάλι την ομάδα. Έχω υποστεί μία ρήξη συνδέσμων και ένα κάταγμα στον αγκώνα μου, όπου είχε κύστη έναν μήνα πριν.
Οι σύνδεσμοι και οι μυς μου δεν ήταν έτοιμοι για δυνατές επαφές. Κάθε οργανισμός αναρρώνει διαφορετικά. Κάποιοι χρειάζονται περισσότερο και άλλοι λιγότερο χρόνο. Εγώ χρειάζομαι ξεκούραση.

Αυτή την εβδομάδα αρχίσαμε θεραπεία. Προσπαθώ να διατηρώ τη φυσική μου κατάσταση, κάνω τρέξιμο, ποδήλατο και παρακολουθώ την προπόνηση».

... την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση:
«Οι γιατροί μού έχουν πει ότι στο τέλος του Φεβρουαρίου θα πρέπει να είμαι απολύτως έτοιμος, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από μένα και το πώς αισθάνομαι. Δεν θα βιαστώ». 

... το ότι χρησιμοποιεί πλέον μόνο το αριστερό χέρι:
«Τα κάνω όλα με το αριστερό χέρι, γιατί δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το δεξί. Ακόμη και στο φαγητό χρησιμοποιώ το αριστερό μου χέρι. Στην αρχή δυσκολευόμουν πολύ και αυτό με ενοχλούσε, αλλά τώρα τα πράγματα είναι καλύτερα». 
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...