ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Σε κάθε γωνιά του πλανήτη

Δύο από τους κορυφαίους αθλητές του στίβου, Γιουσέιν Μπόλτ και Ντέιβιντ Ρουντίσα καταστρώνουν τον αγωνιστικό σχεδιασμό τους εν όψει την νέας περιόδου.

Ο Ολυμπιονίκης και παγκόσμιος πρωταθλητής των σπριντ, Γιουσέιν Μπολτ, θα πάρει μέρος στις 9 Ιουνίου στην κούρσα των 200μ. στο μίτινγκ του Όσλο για το Ντάιαμοντ Λιγκ. Μάλιστα, το μίτινγκ του Όσλο, ένα από τα 14 συνολικά της κορυφαίας σειράς της IAAF, είναι και το πρώτο που ο Μπολτ επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του.

"Ανυπομονώ να συμμετάσχω για πρώτη φορά στο μίτινγκ που γίνεται στο περίφημο αυτό στάδιο του Όσλο. Είμαι κάτοχος τριών παγκοσμίων ρεκόρ, αλλά έχω ακούσει ότι ο στίβος του Όσλο κατέχει το απίστευτο ρεκόρ των 69 παγκοσμίων ρεκόρ και θα ήταν πολύ όμορφο για μένα να τρέξω σε ένα τέτοιο στάδιο. Επιπλέον, αυτή η χρονιά είναι σημαντική, λόγω και της διεξαγωγής του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Για το λόγο αυτό, κάθε αγώνας είναι σημαντικός για μένα στην πορεία για την υπεράσπιση των τίτλων μου. Έχω ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού της περσινής χρονιάς και η προετοιμασία μου συνεχίζεται σύμφωνα με τον σχεδιασμό" δήλωσε ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ.

Στο μεταξύ, ο Κενυάτης κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στα 800μ, Ντέιβιντ Ρουντίσα, επιβεβαίωσε από την πλευρά του ότι θα κάνει δύο αγώνες στην Αυστραλία στο ξεκίνημα τη περιόδου. Ο 22χρονος αθλητής θα μετάσχει στα διεθνή μίτινγκ της Μελβούρνης στις 3 Μαρτίου και του Σίδνεϊ στις 19 του ίδιου μήνα.

"Ελπίζω ότι η συμμετοχή μου στα δύο αυτά μίτινγκ θα με βοηθήσει στη δύσκολη σεζόν που έρχεται και να είναι επιτυχημένη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Νταεγού" είπε συγκεκριμένα.

Πηγή Novasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...