ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Ρέινα: «Πιστός στο συμβόλαιό μου»

Ρέινα: «Πιστός στο συμβόλαιό μου»Τα πάντα για να δει τη Λίβερπουλ στην κορυφή με τον ίδιο να παραμένει στις τάξεις της ομάδας του Μερσεϊσάιντ, θα δώσει ο Ισπανός τερματοφύλακας των «Ρεντς», Πέπε Ρέινα.


Ο 28χρονος τερματοφύλακας της Λίβερπουλ παραμένει αισιόδοξος παρά την άσχημη πορεία της ομάδας του, επισημαίνοντας πως τα θετικά αποτελέσματα θα έρθουν σε βραχυπρόθεσμο χρονικό διάστημα:
«Υπήρξαν στιγμές που δεν παίξαμε καλά και δεν είχαμε καλή ψυχολογία, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πρέπει να δίνεις καθημερινή μάχη για να βελτιωθείς ως σύνολο. Όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, τα έδωσα όλα από την πλευρά μου για να ανεβάσω την ομάδα.
Ήμουν πάντα αισιόδοξος, γιατί με τη στενοχώρια δεν βγαίνει τίποτα. Πλέουμε όλοι μαζί στο ίδιο καράβι και θέλουμε να δούμε την ομάδα να παίρνει τα αποτελέσματα τα οποία αξίζει. Αυτό που μπορώ να κάνω εγώ, είναι να υποστηρίξω τους συμπαίκτες μου ψυχολογικά και να ανεβάσω όσο γίνεται την απόδοσή μου».
Για το μέλλον του ίδιου στην ομάδα, είπε:
«Ανανέωσα πέρυσι το συμβόλαιό μου και υπολείπονται ακόμη πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί. Προφανώς θέλω να είμαι μέλος μίας ομάδας που κάνει πρωταθλητισμό, που προσπαθεί για κάθε δυνατό τρόπαιο και απαρτίζεται από κορυφαίους ποδοσφαιριστές. Αυτά όμως περιμένω να γίνουν εδώ στη Λίβερπουλ. Η ομάδα θα επιστρέψει σε αυτό το επίπεδο και εγώ θα μείνω πιστός στο συμβόλαιό μου».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...