ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

"Θα επιστρέψω στην Αγγλία"


Την επιθυμία του να επιστρέψει στην Αγγλία στο μέλλον, εξέφρασε ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης, Ζοσέ Μουρίνιο τονίζοντας μάλιστα ότι ίσως αυτή η στιγμή έρθει νωρίτερα απ΄ ότι την περιμένει.

Ο Πορτογάλος τεχνικός μετά την αποχώρηση του από την Τσέλσι το 2007 δεν είχε κρύψει αυτή την επιθυμία του και ενώ βρέθηκε στο στόχαστρο τόσο ομάδων της Πρέμιερ Λιγκ όσο και της Εθνικής Αγγλίας.

Πλέον μετά και από όσα συνέβησαν με τον γενικό διευθυντή της Ρεάλ, Χόρχε Βαλντάνο το τελευταίο διάστημα είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο αποχώρησης του από την "Βασίλισσα" το καλοκαίρι.

"Είναι πάντα σημαντικό για μένα και την οικογένεια μου να είμαστε χαρούμενο και μου αρέσει το αγγλικό ποδόσφαιρο και στην οικογένεια μου η Αγγλία. Πάντα έλεγα ότι θα επιστρέψω στην Αγγλία μία μέρα και ίσως αυτή έρθει πιο σύντομα απ' ότι περίμενα", είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το διαζύγιο του με την Τσέλσι, ο πρώην προπονητής της Ίντερ, ανέφερε:"Ποτέ δεν είχα παραισθήσεις. Καταλάβαινα την προσωπικότητα του Ρομάν Αμπράμοβιτς και των ανθρώπων γύρω του. Ήξερα ότι δεν ήταν δουλειά για δέκα χρόνια.Ο ρόλος μου ήξταν να δώσω σε αυτό τον άνθρωπο αυτό που ήθελε, τη νίκη, γνωρίζοντας ότι σύντομα ή αργότερα, ο χρόνος μου θα ολοκληρωθεί γιατί υπάρχουνν συνέβαιναν πολλά γύρω του".

Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...