ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Ντελ Πιέρο: Το τελευταίο μου συμβόλαιο

Ντελ Πιέρο: Το τελευταίο μου συμβόλαιο
Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο δήλωσε πως δεν θα υπολογίσει τα χρήματα του τελευταίου του συμβολαίου καθώς θέλει να τελειώσει την καριέρα του στην ομάδα που μεγαλούργησε όλα αυτά τα χρόνια, την Γιουβέντους.

Ο θρύλος της Γιουβέντους, Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο αποκάλυψε ότι θα τελειώσει την καριέρα του στην Γιουβέντους.

Το συμβόλαιο του 36 λήγει τον Ιούνιο και οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται. Οι ιταλικές εφημερίδες δημοσίευσαν ότι οι διαπραγματεύσεις πάγωσαν μετά από τις απαιτήσεις του Ιταλού, ωστόσο ο «Μέγας Αλέξανδρος» της Γιουβέντους είπε την αλήθεια σε δηλώσεις του στην προσωπική του ιστοσελίδα.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Διάβασα ιστορίες που συνέδεαν το όνομα μου με συμπεριφορές που δεν ανήκουν σε εμένα και αυτό με πίκρανε. Το κίνητρο για την καριέρα μου ήταν πάντα η βαθιά αγάπη μου για το ιταλικό ποδόσφαιρο, για την Γιουβέντους και τους φιλάθλους. Τα λεφτά δεν ήταν ποτέ η κύρια ανησυχία μου καθώς έχω κερδίσει πολλά στη ζωή μου. Θα μπορούσα να βγάλω παραπάνω λεφτά δεχόμενος προσφορές από άλλες ομάδες, αλλά δεν είναι αυτό ο στόχος μου. Είπα στον πρόεδρο ότι ο σκοπός μου είναι να υπογράψω ένα νέο συμβόλαιο και κινείται όχι από τον οικονομικό παράγοντα, αλλά από την επιθυμία μου να κερδίσω ξανά. Θέλω να υπογραμμίσω την αγάπη μου για την ομάδα και τους φιλάθλους. Θέλω να υπογράψω το τελευταίο συμβόλαιο της καριέρας μου με την Γιουβέντους».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...