ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Με θέλουν, τους θέλω, μένω

Με θέλουν, τους θέλω, μένω
Ο Ραούλ Μπράβο αποκαλύπτει για πρώτη φορά μέσα από το blog του στο gazzetta ότι βρίσκεται πάρα πολύ κοντά στην ανανέωση της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό και παράλληλα αναφέρεται σε άκρως ενδιαφέροντα αγωνιστικά και όχι μόνο θέματα...

Γειά σας φίλοι μου,

στο διάστημα που δεν είχαμε επαφή παίξαμε δυο φορές. Δεν καταφέραμε να κερδίσουμε στη Νέα Σμύρνη τον Πανιώνιο και καθαρίσαμε άνετα τον Εργοτέλη στο Καραϊσκάκη. Στο πρώτο ματς δεν πιάσαμε την απόδοση που έπρεπε και το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Η ισοπαλία μας πείραξε όμως δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. Εγώ τραυματίστηκα σε αυτό το παιχνίδι και προσπαθώ να επανέλθω. Η αποθεραπεία μου πηγαίνει πολύ καλά και ελπίζω την Τετάρτη να μπω με την ομάδα για να είμαι στη διάθεση του κόουτς για το ματς με την ΑΕΚ.

Με τον Εργοτέλη παίξαμε καταπληκτικά για ένα διάστημα είκοσι λεπτών στο δεύτερο ημίχρονο και καθαρίσαμε δίκαια και εύκολα τη νίκη. Ήμουνα στην εξέδρα λόγω του τραυματισμού και οφείλω να ομολογήσω ότι είναι πολύ άσχημη η εικόνα του άδειου Καραϊσκάκη. Αυτό το γήπεδο έχει μάθει να είναι ζωντανό και αυτό συμβαίνει μόνο με τον κόσμο μας στις εξέδρες. Εύχομαι και ελπίζω αυτή να ήταν η τελευταία φορά που αναγκαστήκαμε να παίξουμε χωρίς τους οπαδούς μας.

Αύριο αντιμετωπίζουμε τον ΠΑΟΚ και έχοντας ανοίξει τη διαφορά από τον Παναθηναϊκό έχουμε την ευκαιρία να κατακτήσουμε και μαθηματικά τον τίτλο από αυτή την αγωνιστική. Εύχομαι στα παιδιά που θα πάνε στη Θεσσαλονίκη να γυρίσουν πίσω με το κύπελλο του πρωταθλητή στις βαλίτσες τους. Ο στόχος μας για το αυριανό παιχνίδι είναι να πάμε στην Τούμπα και να πάρουμε τη νίκη. Τίποτα λιγότερο.

Για το θέμα της ανανέωσης της συνεργασίας μου με τον Ολυμπιακό, είχαμε ευχάριστες εξελίξεις. Με θέλουν να μείνω στην ομάδα, τους θέλω και εγώ και είναι πολύ πιθανό πλέον το να κάνω νέο συμβόλαιο με το Θρύλο. Νιώθω σαν στο σπίτι μου εδώ και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ο Ολυμπιακός με έχει σημαδέψει όσο και η Ρεάλ Μαδρίτης.
Διαφορετικές σελίδες στην καριέρα μου αυτές οι δυο ομάδες, αλλά εξίσου σημαντικές. Με τη Ρεάλ κατέκτησα τα πάντα σε Ισπανία και Ευρώπη, ακόμα και διηπειρωτικό και είμαι πολύ περήφανος που φόρεσα τόσα χρόνια τη φανέλα της. Με τον Ολυμπιακό έχω πάρει τα πάντα στην Ελλάδα και έχουμε φτάσει δυο φορές ένα βήμα πάνω από τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Χρωστάμε κάτι παραπάνω στο Τσάμπιονς Λιγκ τόσο στους εαυτούς μας όσο και στον κόσμο μας.

Είμαι πολύ χαρούμενος που στα τέσσερα χρόνια μου εδώ θα έχω κατακτήσει τρεις τίτλους πρωταθλητή. Μα πάνω απ’ όλα είμαι περήφανος για το γεγονός ότι με αγαπάει πολύ ο κόσμος του Ολυμπιακού. Για μένα είναι πολύ ξεχωριστό και ιδιαίτερο αυτό. Μου αρέσει που με συναντάνε στο δρόμο και μου σφίγγουν το χέρι αναγνωρίζοντας ότι σε κάθε αγώνα δίνω τα πάντα.

Ο κόσμος δεν επηρεάζεται από κανέναν. Όση λάσπη και αν προσπάθησαν και συνεχίζουν να προσπαθούν να μου ρίξουν το τελευταίο διάστημα χρεώνοντάς μου πράγματα τα οποία δεν ισχύουν, δεν επηρεάζομαι. Τα μπράβο των οπαδών μας είναι η καλύτερη ανταμοιβή μου.

Κλείνοντας, τώρα που ουσιαστικά έχουν όλα τελειώσει όσον αφορά στην υπόθεση τίτλος, να πω ότι θεωρώ κλειδί για την επίτευξη αυτού του στόχου την άμυνά μας. Έχουμε δεχθεί μόλις 12 γκολ και έχουμε κρατήσει πίσω το μηδέν περίπου στα δύο τρίτα των αγώνων μας.

Όπως έχω ξαναπεί, το να κρατά πίσω το μηδέν μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός είναι πολύ σημαντικό για να φτάσουμε στις νίκες αφού η επίθεσή μας, είτε εύκολα είτε δύσκολα, γκολ θα κάνει. Έστω και ένα είναι αρκετό για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς στα ματς στα οποία κρίνεται ο τίτλος. Σίγουρα τα συγχαρητήρια και το χειροκρότημα ανήκει σε όλη την ομάδα και όχι μόνο στoυς αμυντικούς, όμως προσωπικά θεωρώ κλειδί τη συμπαγή μας άμυνα.

Να είστε όλοι καλά,

θα τα πούμε την επόμενη εβδομάδα,

Ραούλ

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...