ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Ζίκο: «Θέλω κι εγώ Σπόρτινγκ»

Ο Ζίκο επιβεβαίωσε την πρόταση του Πέδρο Μπαλτάζαρ για την τεχνική ηγεσία της Σπόρτινγκ Λισαβόνας, εφόσον εκλεγεί πρόεδρος, ενώ δεν έκρυψε πως μετά χαράς θα αναλάμβανε τις τύχες των «λιονταριών». 
Ζίκο: «Θέλω κι εγώ Σπόρτινγκ»


«Μία ομάδα που διεκδικεί την προεδρία στις εκλογές του συλλόγου θέλει να με προσλάβει. Εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση. Θα πήγαινα μετά χαράς, αφού άλλωστε έχω όραμα για την ομάδα. Η Σπόρτινγκ είναι μία ομάδα με μεγάλη λαϊκή βάση, που όμως δυστυχώς δεν έχει πραγματοποιήσει καλές πορείες τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού.

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...