ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Φέτφα: «Σέβομαι τον προπονητή μου»

Σε διάψευση των δημοσιευμάτων που τον ήθελαν έντονα δυσαρεστημένο με τον Ερνέστο Βαλβέρδε για τη μη χρησιμοποίησή του προέβη ο Γιάννης Φετφατζίδης.
Φέτφα: «Σέβομαι τον προπονητή μου»

Ο Γιάννης Φετφατζίδης με τοποθέτησή του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου αναφέρθηκε στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν δυσαρεστημένο με τη μη χρησιμοποίησή του από τον Ερνέστο Βαλβέρδε.

«Με αφορμή συνεχόμενα δημοσιεύματα του Τύπου το τελευταίο διάστημα, στα οποία γίνεται λόγος για το εάν βρίσκομαι στη 18άδα της ομάδας μας, για το εάν παίζω ή όχι στη βασική ενδεκάδα και ότι με βάση τα παραπάνω έχω εκδηλώσει δυσαρέσκεια, θα ήθελα όπως κάθε σωστός επαγγελματίας ποδοσφαιριστής να δηλώσω κατηγορηματικά τα ακόλουθα:

α) Αναμφίβολα όλοι οι ποδοσφαιριστές, από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο, τόσο σε ηλικία όσο και σε αξία, θέλουν να παίζουν και να συμμετέχουν στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας τους, όμως πάνω απ' όλα και όλους μας βρίσκεται η ίδια ομάδα, ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Είμαστε όλοι μέρος ενός συνόλου και σε αυτό τις αποφάσεις τις παίρνει ο προπονητής με στόχο το καλό του συνόλου και την αξιοποίηση του καθενός μας, ξεχωριστά.

β) Δεν έχω εκδηλώσει ποτέ κάποιου είδους δυσαρέσκεια και δεν μπορώ να καταλάβω πώς προκύπτει στα δημοσιεύματα κάτι τέτοιο. Γνωρίζω και σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή μου, που είναι ο μόνος που αποφασίζει για το ποιος από εμάς θα είναι στη 18άδα ή στην ενδεκάδα και δικό μου μέλημα είναι να προπονούμαι καθημερινά και να είμαι πάντα έτοιμος για να παίξω όταν μου ζητηθεί».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...