ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

O Mπέος όπως δεν τον ξέρετε!

O Mπέος όπως δεν τον ξέρετε!
Μια συνέντευξη διαφορετική από τις συνηθισμένες έδωσε στο Newstoday.gr ο Αχιλλέας Μπέος. Ο επιχειρηματίας μίλησε για τα νεανικά του χρόνια, την επαγγελματική του πορεία και φυσικά για την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

«Είμαι ένας απλός άνθρωπος που τρελαίνομαι με την αδικία, πατέρας 5 παιδιών που πάνω από τα παιδιά μου δεν βάζω τίποτα άλλο. Είναι βέβαια δύσκολο για κάποιον που δεν με ξέρει να έχει σχηματίσει μια διαφορετική γνώμη και άποψη βάση της εικόνας που προσπαθούν πολλοί δημοσιογράφοι, χωρίς να είμαι άμοιρος ευθυνών εγώ, να περάσουν.

Για να γνωρίσει κάποιος τον πραγματικό Αχιλλέα Μπέο για να έχει μια πραγματική εικόνα και άποψη, πρέπει να έχει προσωπική επαφή μαζί του και να μιλήσει μαζί του για να καταλάβει τι άνθρωπος είναι ο Αχιλλέας Μπέος. Έχω γεννηθεί στο Βόλο και αυτή τη στιγμή η πραγματική μου ενασχόληση έχει να κάνει με σειρά εκδηλώσεων καλλιτεχνικών στο εξωτερικό. Τις λεγόμενες συναυλίες και συμμετέχω σε συνεργασίες στα σχήματα σε κέντρα διασκέδασης τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις.»

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του Αχιλλέα Μπέου στο newstoday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...