ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

«Το μυαλό μου είναι… κόκκινο»!

«Το μυαλό μου είναι… κόκκινο»!
Ο Μαθία... πιάνει λιμάνι, θα φέρει όμως μαζί και τον Γιοβάνοβιτς; Ο Σέρβος άσος της Λίβερπουλ αποκαλύπτει στο gazzetta.gr τις επιθυμίες του και γιατί… προτιμά τον Ολυμπιακό!- Οι φήμες… φουντώνουν πως θα είσαι η πρώτη μεταγραφή του Ολυμπιακού
«Καλό… Ο Ολυμπιακός είναι μέσα στην καρδιά μου, θα ήθελα να παίξω στον Ολυμπιακό, όμως δεν ξέρω αν είμαι ή αν θα είμαι ο πρώτος παίκτης που θα αποκτήσει»

- Ο Εντουάρντο Μαθία αναλαμβάνει τεχνικός διευθυντής στον Ολυμπιακό και οι πληροφορίες λένε πως έχετε μιλήσει
«Ο Μαθία είναι εξαιρετικός στη δουλειά του, μπορεί να βοηθήσει αρκετά ένα σύλλογο, όμως δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή. Είμαι ακόμα παίκτης της Λίβερπουλ».

- Είναι η προοπτική που θες ο Ολυμπιακός
«Ο Ολυμπιακός είναι μέσα στο μυαλό μου. Αλήθεια μου αρέσει πολύ η ομάδα, ο κόσμος, ξέρω πως θα βρω εξαιρετικές συνθήκες. Ναι, αν δεν συνεχίσω, ο Ολυμπιακός είναι μέσα στις προοπτικές του και μάλιστα στις βασικές. Θέλω να παίξω, αλλά πρώτα είναι η Λίβερπουλ»

- Πότε θα υπάρξει το ραντεβού με τη Λίβερπουλ
«Δεν ξέρω ακόμα, σύντομα. Είμαι παίκτης της Λίβερπουλ, σέβομαι το συμβόλαιό μου και πριν κάνω το οτιδήποτε θέλω να μιλήσω με τη διοίκηση της ομάδας μου».

- Αν σκεφτείς τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου, θα βάλεις πρώτα τα χρήματα;
«Μέσα από την καρδιά μου σου λέω πως δεν θα το κάνω. Φυσικά ένα καλό συμβόλαιο είναι το ιδανικότερο για έναν παίκτη, εγώ όμως θέλω δράση και ένα σύλλογο στον οποίο θα πρωταγωνιστώ».

- Οι Σέρβοι λένε πως θα πας είτε στην Ατλέτικο Μαδρίτης είτε στον Ολυμπιακό
«Τώρα είμαι σε δύσκολη θέση, αλλά πίστεψε με δεν έχω μιλήσει με κανέναν, γιατί πάνω απ’ όλα πρέπει να ενημερωθεί η Λίβερπουλ. Ακούω πολλά, και μπορώ να πω πως ενδιαφέρονται πολλά κλαμπ τώρα απ’ ότι τον Ιανουάριο. Όταν μιλήσω με την ομάδα μου θα μπορώ να πω και άλλα… Τα αισθήματα πάντως είναι κόκκινα και άσπρα…».

- Ποια είναι τα πράγματα που βάζεις κάτω για την επόμενη μεταγραφή σου
«Aυτή τη φορά θα κοιτάξω και θα συγκρίνω και άλλα πράγματα. Τις φιλοδοξίες, το περιβάλλον, την πόλη, τους ανθρώπους και για τους Σέρβους η Ελλάδα είναι εξαιρετικός προορισμός και για τους περισσότερους ο Ολυμπιακός».

- Ο Μάρκο έχει μιλήσει μαζί σου. Είναι ένα επιπλέον κίνητρο η παραμονή σου;
«Θα μείνει ο Μάρκο ακόμα ένα χρόνο; Αυτό είναι πολύ καλό και για την ομάδα. Ναι έχουμε μιλήσει με τον Μάρκο, μου έχει πει τα καλύτερα για τον Ολυμπιακό, αν και ήξερα πολλά. Ο Μάρκο είναι πολύ ευχαριστημένος, λέγοντας μου πως ο Ολυμπιακός είναι όπως όλα τα μεγάλα κλαμπ της Ευρώπης».

- Το γεγονός πως δεν έχεις παίξει στην Λίβερπουλ σε έχει επηρεάσει και… αγωνιστικά;
«Δεν έχω ξεχάσει τη μπάλα, αλλά θέλω δράση σε ένα μεγάλο κλαμπ. Αν μου δοθεί η ευκαιρία μπορώ να τα καταφέρω».

- Σε έχουν πιέσει για τον Ολυμπιακό φίλοι, συγγενείς;
«Το περσινό καλοκαίρι όλοι μου έλεγαν πήγαινε στον Ολυμπιακό. Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, οπαδοί του Ερυθρού Αστέρα και όχι μόνο έλεγαν Ολυμπιακό. Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι εξαιρετικός. Θέλω να τους στείλω τις καλύτερες μου ευχές».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...