ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

«Το θέλαμε όσο τίποτα»

«Το θέλαμε όσο τίποτα»

Η Βάσω Νικούλη και Μαρία Μαγγίνα μιλούν στο gazzetta.gr για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου του Ολυμπιακού, ξεκαθαρίζοντας πως μετά την απώλεια του πρωταθλήματος το Κύπελλο ήταν μονόδρομος για όλους.


Μπορεί τα φώτα στον Ολυμπιακό που κατέκτησε τον πρώτο τίτλο της ιστορίας του, επικρατώντας στον τελικό Κυπέλλου της ΑΕΚ με 3-2, να πέφτουν στις Ογκνιένοβιτς, Χαντάβα, Κόλεβα ή και Κυριακίδου, Γιακουμή, ωστόσο την δική τους βοήθεια και μάλιστα ιδιαίτερα σημαντική, προσέφεραν στις «ερυθρόλευκες» οι Νικούλη και η Μαγγίνα. Η πρώτη από κεντρικός έφτασε στο σημείο να παίξει μέχρι και διαγώνια και να δώσει σημαντικές λύσεις, ενώ η δεύτερη κατάφερε να κρατήσει σε πολλά παιχνίδια την υποδοχή και ειδικά σε αυτά που η Κόλεβα αγωνιζόταν ακραία.

Και οι δύο ένιωσαν να φτάνουν στην πηγή και να μην πίνουν νερό στο πρωτάθλημα και μαζί με τις συμπαίκτριές τους τα έδωσαν όλα για το Κύπελλο στην Σάμο, η οποία πλέον θα γίνει το αγαπημένο νησί του γυναικείου βόλεϊ του Ολυμπιακού. Η νίκη και η κατάκτηση του πρώτου τροπαίου ήρθε και τα δύο κορίτσια το πήραν αγκαλιά για να φωτογραφηθούν και να μιλήσουν στο gazzetta.gr.

Αναφερθήκαν στις δύσκολες στιγμές που πέρασαν στην βοήθεια του προπονητή τους και το κυριότερο στην επιθυμία τους για κατάκτηση του Κυπέλλου, μια επιθυμία που έγινε πραγματικότητα.

- Φέτος περάσατε μία χρονιά με πολλές δυσκολίες, όμως ακόμα κι έτσι μπορέσατε στο τέλος να κατακτήσετε το κύπελλο. Θεωρείται ότι η χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο;

B.N.: «Είμαι πέντε χρόνια στην ομάδα και αυτή η χρονιά ήταν όντως η πιο δύσκολη, αλλά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο. Ήταν η καλύτερή μου χρονιά στο κλείσιμό της».
Μ.Μ.: «Εγώ θέλω να πω συγχαρητήρια σε όλες τις συμπαίκτριές μου που φτάσαμε ως εδώ μετά από όσα έχουμε περάσει και πιστεύω ότι η χρονιά όντως κλείνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

- Ο Γιάννης Νικολάκης σας βοήθησε πολύ όλη τη χρονιά, τι μερίδιο ευθύνης φέρει σε αυτή την επιτυχία;

Β.Ν.: «Ο κ. Νικολάκης είναι γνωστό πως είναι έμπειρος προπονητής, με πολλά χρόνια στο χώρο και βοήθησε από τη μεριά του πάρα πολύ, όπως και όλοι. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Επίσης, να σημειώσω πως είναι ο προπονητής που με πήρε από τη Λάρισα και με έφερε στον Πανελλήνιο πριν από 8-9 χρόνια».
Μ.Μ.: «Εγώ θα ήθελα να πω ότι με εμπιστεύτηκε φέτος σαν λίμπερο της ομάδας και τον ευχαριστώ πολύ γιʼ αυτό. Μου έδειξε φοβερή εμπιστοσύνη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, σε όλα τα ματς και προσπάθησε να πάρει τον καλύτερό μου εαυτό. Του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο, γιατί κράτησε την ομάδα μέχρι το τέλος παρά τα προβλήματα που είχαμε και πάνω απʼ όλα είναι το γεγονός ότι μας κράτησε και ήμασταν ομάδα».

- Η επιτυχία αυτή ήρθε λίγες μέρες μετά το στραπάτσο και την απώλεια του πρωταθλήματος από τον Παναθηναϊκό. Σας είχε επηρεάσει ή τελικά σας έθιξε λίγο τον εγωισμό, βοηθώντας να φτάσετε στο κύπελλο;

Β.Ν.: «Η σημερινή νίκη, ειδικά τα δύο τελευταία σετ, εκτός του ότι έγινε η ανατροπή, είναι μεγάλη επιτυχία. Ήταν ένα ξέσπασμα και αυτό φάνηκε. Μετά την κακή ήττα δυστυχώς στο γήπεδό μας, ήταν μία δύσκολη εβδομάδα, αλλά οι μεγάλοι αθλητές εκεί δείχνουν τη διαφορά τους. Αυτό κάναμε και εμείς κατακτώντας το Κύπελλο Ελλάδος το οποίο και θα πάμε στον Πειραιά».
Μ.Μ.: «Απογοητευτήκαμε πάρα πολύ μετά την ήττα από το Μαρκόπουλο και για να ξεπεράσουμε και το εμπόδιο του Παναθηναϊκού ήταν κάτι πραγματικά πολύ δύσκολο και μας στοίχισε πολύ. Το θέλαμε πολύ και το πρωτάθλημα αλλά δεν μας βγήκε. Μετά από αυτή την απώλεια και την κακή εμφάνιση με τον Παναθηναϊκό θέλαμε να πάρουμε το κύπελλο. Μετά από όλα αυτά που είχαμε περάσει θέλαμε οπωσδήποτε να φέρουμε σε αυτή την ομάδα μία κούπα».

- Αυτός είναι ο πρώτος τίτλος της καριέρας σας, όπως και του Ολυμπιακού στο τμήμα του γυναικείου βόλεϊ. Πως νιώθετε μετά από αυτή την επιτυχία;

Β.Ν.: «Είμαι τόσο χαρούμενη που δεν μπορώ πλέον να εκφραστώ, σε τέτοιο σημείο».
Μ.Μ.: «Το ίδιο και εγώ. Δεν μπορώ να περιγράψω αυτό το συναίσθημα, τουλάχιστον με λόγια. Είμαι πολύ χαρούμενη, όπως και η Βάσω που καταφέραμε να φέρουμε στον Ολυμπιακό το Κύπελλο Ελλάδος και πραγματικά χαίρομαι που προσπαθήσαμε τόσο και τελικά τα καταφέραμε».

- Που το αφιερώνετε αυτό το κύπελλο;

Β.Ν.: «Μέσα από την καρδιά, ήθελα να το κάνω πέντε χρόνια τώρα και ήρθε η στιγμή σε όλους τους φιλάθλους και σε εκείνους που αγαπάνε πραγματικά τον Ολυμπιακό και τον σέβονται. Είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα και πρέπει να σεβόμαστε το σήμα της και την ιστορία της».
Μ.Μ.: «Εγώ το αφιερώνω πρώτα απʼ όλα στην οικογένειά μου η οποία με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια που παίζω, στον άντρα μου που κάνει τρομερή υπομονή, στις συμπαίκτριές μου που περάσαμε πάρα πολλά φέτος και τέλος σε εμένα».

- Τέλος, πιστεύετε πως αυτός ο τίτλος θα κάνει τον κόσμο να έρθει πιο κοντά στην ομάδα και να την στηρίζει περισσότερο απʼ ότι στα φετινά ματς;

Β.Ν.: «Σίγουρα, πρέπει να κάνεις μία αρχή. Ο κόσμος του Ολυμπιακού το ήθελε πάρα πολύ. Έγιναν πολλά χρόνια προσπάθειες από σημαντικούς ανθρώπους για να πάρει ο Ολυμπιακός κάποιο τίτλο και πιστεύω ότι είναι μία καλή αρχή για να κατακτήσει κι άλλα τρόπαια».
Μ.Μ.: «Κι εγώ από την πλευρά μου πιστεύω πως είναι μία πολύ καλή αρχή για να έρθει ο κόσμος του Ολυμπιακού στο γήπεδο και στο γυναικείο βόλεϊ, γιατί πιστεύω το αξίζει το γυναικείο βόλεϊ να έχει οπαδούς».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...