ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

«Δεν αφήνω την Παλέρμο»

Μόνο στην Παλέρμο βλέπει το μέλλον του ο αργεντινός σταρ Χαβιέ Παστόρε. Ο μεσοεπιθετικός των σικελών, σε συνέντευξή του υποστήριξε πως κλείνει τα αυτιά του στις «σειρήνες» από την Ισπανία.
«Δεν αφήνω την Παλέρμο»
Έντονο φαίνεται να είναι το ενδιαφέρον από την Μπαρτσελόνα και τη Ρεάλ για το νέο αστέρι του αργεντίνικου ποδοσφαίρου, Χαβιέ Παστόρε. Ο ίδιος όμως, διαψεύδει τα σενάρια καθώς σε δηλώσεις του στην «Repubblica» υποστήριξε: «Το μέλλον μου είναι εξαιρετικό στην Παλέρμο και δεν με βλέπω πουθενά αλλού. Η ομάδα μεγαλώνει και μαζί της μεγαλώνω και εγώ. Δεν βλέπω κανέναν λόγο να αποχωρήσω». Όσον αφορά τη θέση του στην ομάδα τόνισε: «Πολλοί με ρωτούν αν είμαι σε θέση να γίνω αρχηγός. Ναι πιστεύω πως είμαι. Πολλοί παίχτες είναι σημαντικοί, και εγώ είμαι ένας από αυτούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...