ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Μπουμσόνγκ: "Πρώτα η ομάδα, μετά η απόδοση μου"

Ολοκληρωτικά αφοσιωμένος στον Παναθηναϊκό εμφανίστηκε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ, ξεκαθαρίζοντας ότι τον ενδιαφέρει το σύνολο. Δεν έκρυψε την αισιοδοξία του για το ντέρμπι με την ΑΕΚ και εξέφρασε την πίστη του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από το Τριφύλλι.
Αισιόδοξος για την επικράτηση του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι της Κυριακής με την ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ. Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Nova Sports και δεν έδειξε να φοβάται την ατμόσφαιρα που θα δημιουργήσουν οι οπαδοί της ΑΕΚ.
Αρχικά, αναφέρθηκε στη σημασία του ντέρμπι: "Οι έντεκα οι οποίοι θα παίξουν πρέπει να είναι έτοιμοι, χωρίς δικαιολογίες, να δώσουμε ότι καλύτερο έχουμε για να νικήσουμε. Να είμαστε χαρούμενοι στο τέλος του αγώνα και για να συμβεί αυτό, πρέπει να δώσουμε ότι καλύτερο έχουμε. Ξέρω ότι ο κόσμος ζει και αναπνέει για αυτά τα ματς, όπως και με τον Ολυμπιακό. Όμως γνώμη μου είναι ότι στο τέλος θα κάνουμε ταμείο. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα".
Έδειξε να είναι ενήμερος για τις αλλαγές στην ΑΕΚ: "Ξέρω ότι η ΑΕΚ έχει νέο προπονητή και για αυτό οι ποδοσφαιριστές της έχουν ένα επιπλέον κίνητρο. Χρειάζονται τη νίκη για να επιστρέψουν στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος και αυτό το παιχνίδι έρχεται στην κατάλληλη στιγμή για αυτούς. Είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο ματς, όμως είναι ξεχωριστό να παίζεις σε τέτοια παιχνίδια και εγώ είμαι ευτυχισμένος που θα παίξω".
Όσον αφορά την ατμόσφαιρα, ξεκαθάρισε ότι δεν τον φοβίζει: "Ξέρω ότι η ατμόσφαιρα θα είναι ηλεκτρισμένη, όμως αν είμαστε ενωμένοι ως ομάδα, θα την αντιμετωπίσουμε. Δεν ανησυχώ αν είμαστε μαζί, γιατί μπορούμε να παίξουμε καλύτερη μπάλα. Πρέπει να διατηρήσουμε το πνεύμα νικητή και να πετύχουμε το καλύτερο. Ήρθα στον Παναθηναϊκό για τέτοια παιχνίδια. Είναι καλό να παίζεις σε ντέρμπι. Δεν μπορείς να κοιμηθείς τις μέρες που προηγούνται. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να νικήσουμε και να πάρουμε τους τρεις πόντους. Η ΑΕΚ είναι καλή ομάδα, όμως είμαστε σε καλή κατάσταση και εύχομαι να ευχαριστηθεί το ματς ο κόσμος που θα το παρακολουθήσει από το γήπεδο και από την τηλεόραση".
"Είμαι ηγέτης"
Ο Μπουμσόνγκ απάντησε στην κριτική που του ασκείται: "Γνωρίζω ότι όταν δεν παίζεις καλά, δέχεσαι μεγάλη κριτική σε αυτή τη χώρα. Όμως χρειάζεται ηρεμία και σωφροσύνη για να πετύχεις τους στόχους σου". Παράλληλα, δικαιολόγησε τις απαιτήσεις των οπαδών του Τριφυλλιού: "Όταν είσαι ο πρωταθλητής, είναι φυσιολογικό να υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες. Γνωρίζουμε ότι ο κόσμος περιμένει πολλά από εμάς, δουλεύουμε σκληρά και καλά για να ανταποκριθούμε σε αυτά. Όπως όμως έλεγε ο πατέρας μου, μόνο αν δουλεύεις καλά θα ανταμοιφθείς. Εμείς δουλεύουμε σκληρά και ενωμένοι θα πάμε καλά".
Η πίστη στις δυνατότητες του, δεν έδειξε να του λείπει: "Προσωπικά, γνωρίζω το επίπεδο μου. Έχω παίξει σε μεγάλες ομάδα και απλά ορισμένες φορές χρειάζεσαι χρόνο για να συνηθίσεις κάποια πράγματα. Ξέρω ότι θα δεχτώ κριτική, αλλά δεν με απασχολεί. Εγώ θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και βήμα-βήμα θα βελτιώνομαι. Φυσιολογικά, είμαι ηγέτης, είναι απαραίτητο όμως πρώτα να προσαρμοστώ και να μάθω το ποδόσφαιρο που παίζουν οι ελληνικές ομάδες".
Σημασία για αυτόν έχει το σύνολο και όχι το άτομο: "Το ποδόσφαιρο είναι ένα σημαντικό άθλημα για την κοινωνία και τη ζωή. Εγώ βλέπω 11 ποδοσφαιριστές ενωμένους να προσπαθούν να πετύχουν ένα στόχο. Το θεωρώ ένα καλό μάθημα για τη ζωή. Εγώ είμαι ποδοσφαιριστής και όταν βλέπω τους συμπαίκτες μου, θέλω το καλύτερο για όλους μας. Δεν είναι ο στόχος μου να γίνω ήρωας, θέλω να τα δίνω όλα για την ομάδα. Με τον καιρό ίσως γίνω ηγέτης, αλλά πρώτα πρέπει να τα δώσω όλα για την ομάδα".
"Ευχαριστώ τους οπαδούς"
Την επιθυμία του να επισκεφτεί αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα εξέφρασε ο Μπουμσόνγκ: "Δεν έχω δει πολλά μέρη στην Ελλάδα, αλλά περιμένω να το κάνω. Έχω διαβάσει πολλά για την αρχαία Ελλάδα. Η μοντέρνα δεν είναι το ίδιο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε διάφορα μέρη μπορούμε να βρούμε διάφορα έθιμα, τα οποία θα ήθελα να δω. Παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον και καλό θα ήταν όλοι να μάθουν τη σοφία της αρχαίας Ελλάδας. Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν σοφοί άνθρωποι". Ταυτόχρονα, αποκάλυψε ότι κάνει μαθήματα ελληνικών: "Κάνω μαθήματα ελληνικών και σε λίγο καιρό θα προσπαθήσω να απαντάω στη γλώσσα σας".
Τέλος, έστειλε το δικό του μήνυμα στους οπαδούς του Παναθηναϊκού: "Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας για την εκπληκτική υποστήριξη τους την Τετάρτη. Ήταν φανταστικοί. Δεν πάμε καλά στο Τσάμπιονς Λιγκ και όμως δεν μας αποδοκιμάζουν. Με τη στήριξη τους θα πετύχουμε όσα περιμένουν από εμάς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...